מערכת COL | יום י"א אדר ה׳תש״ע 25.02.2010

העולים החדשים "מרבים בשמחה" בחודש אדר

העולים החדשים "מרבים בשמחה" בחודש אדר עם צוות הכלייזמרים של האגף לקליטה רוחנית בצעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב מאיר וורזוב בתוכנית עשירה ומגוונת ● התוכנית באומר ובצליל מביאה את סיפור החג ומצוותיו לעולים חדשים בכל ישובי הארץ והיא מיועדת לתלמידי אולפנים, חברי מועדונים שונים, תלמידי בתי"ס, סטודנטים – צעירים ומבוגרים ● הפעילות מתקיימת על פי הזמנתם של סניפי בתי חב"ד, הפעילים בכל ימות השנה עם העולים החדשים  לסיפור המלא
העולים החדשים
העולים החדשים "מרבים בשמחה" בחודש אדר עם צוות הכלייזמרים של האגף לקליטה רוחנית בצעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב מאיר וורזוב בתוכנית עשירה ומגוונת.

תכנית הפורים "מרבים בשמחה", המוצגת בימים אלו, לקראת חג הפורים, מביאה את סיפור החג ומצוותיו, בתכנית מיוחדת באומר ובצליל לעולים חדשים בכל ישובי הארץ והיא מיועדת לתלמידי אולפנים, חברי מועדונים שונים, תלמידי בתי"ס, סטודנטים – צעירים ומבוגרים.

הרב מאיר ורזוב, הרוח החיה מאחורי התוכנית החוויתית פותח בדברי ברכה ומציג את חברי להקת הכלייזמרים שיחד פוצחים בשירי החג, ובשירים יהודיים שמחזירים את משתתפי המסיבה אל בית אבא.

הוא מזכיר למשתתפים על ארבעת מצוות החג: מקרא מגילה, משלוח מנות, מתנות לאביונים, משתה ושמחה, וקורא להם להגיע לבתי הכנסת ולבתי חב"ד בכדי לשמוע את קריאת המגילה.

התכנית כוללת: הופעה תזמורת ה"כלייזמרים" המפורסמת של צעירי-חב"ד ושירה חסידית, "מרבים בשמחה!" - סיפור החג והופעת הליצן, "לחיים" ו"אוזני המן", הגרלות, שירי פורים בעברית, רוסית ואידיש, ועוד. המשתתפים מקבלים בתום ההופעה עלון מפואר בעברית וברוסית על חג הפורים.

הפעילות מתקיימת על פי הזמנתם של סניפי בתי חב"ד, הפעילים בכל ימות השנה עם העולים החדשים. הפעילות החלה ביום ראשון השבוע, והיא תימשך עד עד שושן פורים - ט"ו באדר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.