מערכת COL | יום ט' אדר ה׳תש״ע 23.02.2010

אחד משלנו ● השבוע: "אופטיקה בן-ציון" סוכרנקו

'אחד משלנו': "אופטיקה בן-ציון" שבבני-ברק שייכת לחסיד חב"ד, ר' בן-ציון סוכרנקו ● הוא כותב לנו על האפיזודה המעניינת שלא ישכח כל חייו, מגלה האם יש ירידה ברכישות משקפיים כתוצאה מניתוחי הלייזר, ומספר מה ה'מבצעים' שהוא עושה בעיר חרדית כבני-ברק ● וגם: מה ההגדרה המעניינת שלו לקליינטים החב"דיים, ומה ההבדל בין פלוס ומינוס במשקפי ראיה ● וכמו בכל שבוע, מבצע והנחות לגולשי COL לסיפור המלא  שבועות קודמים:● חוני מרוזוב, "הכל לבית"חנן אוחנה, "דיפלומט - אופנה לגבר"
אחד משלנו ● השבוע:
לקוחות חב"דיים? כמו משפחה. סוכרנקו בחנותו ● צילום: י. בלינקו

האורח השבועי: ר' בן-ציון סוכרנקו, בני-ברק.

שם החנות:  אופטיקה בן ציון.

שנת ההקמה: תשל"ו (1976).

מה ניתן למצוא: מסגרות ראיה במבחר גדול מאוד לכל המשפחה. עדשות מגע, תמיסות לעדשות מגע, בדיקות עיניים למשרד הרישוי, בדיקות עיניים להתאמת משקפיים ומשקפי קריאה.

למי מיועדת החנות: לכל המשפחה. לתינוק, לילד, לבוגר וגם לקשיש.

מסר: עם בריאות העיניים לא משחקים! כדי להתאים משקפיים צריך ללכת אל המקצוענים והטובים ביותר ,המוסמכים על ידי משרד הבריאות. אנחנו מקפידים על בריאות העין, קשובים ללקוחות ובמיוחד לילדים שאינם יכולים, עדיין, לבטא את עצמם. אנו מתאימים משקפיים לפי הצרכים המיוחדים של כל לקוח ולקוח. המוטו שלנו הוא השירות והאדיבות. הלקוחות שלנו יודעים שיש להם על מי לסמוך ולכן יש לנו ב"ה דור שלישי של לקוחות.

המיוחדות בשילוב שבין איש עסקים וחסיד חב"ד: בבני ברק אין אפשרות לעשות מבצעים כמו הנחת תפילין ללקוחות, אך הצבת חנוכיה חב"דית בחנוכה ברחובה הראשי של בני ברק אינו דבר של מה בכך. כמו-כן, סוכנים שנכנסים לחנות מתעניינים במזוזות ותפילין ואף יצא לנו לרכוש כמה זוגות תפילין ומזוזות עבורם.

הלקוחות החב"דיים: כמו משפחה.

כתובת: רחוב ר' עקיבא 129 בבני-ברק.

טלפון:
03-5706004, 03-6188040.

זמני פתיחה: 10:30-13:00, 17:30- 20:00.

אפיזודה מעניינת: לפני מספר שנים ניגש אלי אחד מחשובי אנ"ש והודה לי על שהצלתי את עיניו. לשאלתי למה הוא מתכוון הוא ענה: אתה זוכר שסרבת לחתום לי על הטופס למשרד הרישוי והתעקשת לערוך לי בדיקה יסודית ואף שלחת אותי לרופא מומחה? אני כעסתי עליך בזמנו אבל לאחר שהלכתי לרופא התברר לי שבזכות הערנות שלך  ניצלו עיני מעיוורון.

האם בעידן ניתוחי הלייזר יש ירידה ברכישת משקפיים? לא מורגשת ירידה בצריכת משקפיים ועדשות מגע, למרות המודעות לניתוחי הלייזר.

מה ההבדל, אחת ולתמיד, בין מינוס לפלוס? ישנם שני סוגים עיקריים של מרכיבי משקפיים:

קצרי ראיה - מינוס ורחק ראיה-פלוס.

קוצר ראיה הוא ליקוי הראיה הנפוץ ביותר בעולם. אדם קצר רואי רואה ברור מקרוב אך אינו רואה מרחוק. הקרניים המגיעות לעין נופלות לפני הרשתית.כדי לתקן ליקוי זה מתאימים לו משקפיים עם עדשות מינוס הגורמות לתמונה לנוע אחורה עד שהיא מתקבלת על הרשתית ואז ניתן לראות בברור.

רחוק רואי הוא אדם שאינו רואה טוב מקרוב אך מצליח לראות טוב מרחוק. הקרניים המגיעות לעין נופלות אחרי הרשתית. לכן נתאים לו משקפיים עם עדשות פלוס  המרכזות את הקרניים אל הרשתית, ואז ניתן לראות בבירור. רוחק ראיה שכיח בעיקר אצל ילדים ואצל מבוגרים אחרי גיל 40.

מה הציבור החב"די מחפש יותר במשקפיים, חברה יוקרתית ומפורסמת או מחיר זול? הבחירה היא מאוד אישית ולכן המבחר המגוון והחדשני בחנות עונה על דרישת הלקוחות.

הנחה לגולשי COL: עשרה אחוזי הנחה על קניית משקפיים בין פורים לפסח. כמו"כ שני מבצעים מיוחדים לגולשי האתר למימוש בין פורים לפסח:

* 6 זוגות עדשות מגע3 + softview  בקבוקי חומר רק ב-400 שקלים.

6 * זוגות עדשות מגע חניתה+חומר ב-260 שקלים בלבד. (אין כפל מבצעים).

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.