מערכת COL | יום ט' אדר ה׳תש״ע 23.02.2010

נס פורים: נלכדה חוליית חמאס שייצרה רקטות סמוך למודיעין

איום הקסאמים גם מכיוון יהודה ושומרון ● לאחרונה נעצרה חוליית מחבלים ובה שבעה חברי חמאס בכפר 'בית סירא' הסמוך ממש לעיר מודיעין וכשלושה קילומטר ממודיעין עילית, שהחלה לייצר רקטות לסיפור המלא
נס פורים: נלכדה חוליית חמאס שייצרה רקטות סמוך למודיעין
חמאס מנסה להבעיר את כל הארץ: מנגנוני הרש"פ חשפו לפני כשבועיים חולייה של החמאס בכפר בית ליקיא הסמוך למודיעין, שהחלה לייצר רקטות קסאם. [אנשי הרש"פ מנסים למגר כבר תקופה ארוכה את החמאס, לאחר שברצועת עזה אנשי החמאס טבחו בהם], הרש"פ עצרו את שבעת חברי החולייה, שבימים אלה נחקרים במתקני הרשות. בנוסף, הם איתרו רקטת קסאם סמוך ליישוב מכבים והעבירו אותה לידי צה"ל.

לאחרונה, הגיע ידיעה לידי מנגנוני הרש"פ לפיו חולייה של גדודי עז א-דין אל-קסאם מייצרת רקטות קסאם באיזור מודיעין. זמן קצר לאחר מכן יצאו אנשי המנגנונים לפעילות מבצעית במהלכה נעצרו חמישה פעילי חמאס מוכרים ועוד שני חשודים ללא שיוך ארגוני מוגדר. "החמישה היו מזוהים כאנשי חמאס, אבל לא לכולם היה עבר של פעילות צבאית", מסר ל- nrg מעריב גורם ביטחוני פלסטיני.

הרקטה הוכנה במעבדה מיוחדת

על פי ההערכות, מי שפיקד על החולייה הוא מוסא נועמאן עאסי, אסיר ביטחוני לשעבר. עאסי ריצה ארבע שנות מאסר בכלא הישראלי, ועם שחרורו הפך למבוקש ברשות הפלסטינית. במקביל למעצר החולייה, ביצעו אנשי הביטחון הפלסטיניים חיפושים בכפר בית סירא הסמוך. במהלך החיפושים אותרה רקטת קסאם, שיוצרה על ידי אנשי החמאס.

"הם הרכיבו את הרקטה במעבדה מיוחדת", הסביר גורם פלסטיני, שאמר כי הרקטה הועברה לידי ישראל. היא הייתה בשלבים מתקדמים, אבל היא עדיין לא הייתה מוכנה לחלוטין", הוסיף הגורם. "ראש הנפץ של הרקטה היה מוכן ומלא בחומרי נפץ. על גוף הרקטה נכתב 'אין אלוהים מלבד אללה'". לדבריו, זמן קצר לאחר חשיפת החולייה הועברה הרקטה לידי גורמי התיאום והקישור של המנהל האזרחי.

תגובת אגודת חלמי"ש לממצאים החמורים:

מציאת הרקטה הפעם וכן בעבר, מוכיחה שוב ושוב כי מדינה ערבית היא אסון לכל היישובים הנמצאים בסמיכות ליו"ש. ומי אינו נמצא שם? מודיעין קרובה מטרים ספורים ליישובים הערביים, וכן הערים החרדיות מודיעין עילית, ביתר עילית, שכונות מסוימות בירושלים ועוד ועוד - הרשימה ארוכה. כתבה זו היא בעצם רק הדגמה למציאות שתהיה ח"ו אם יימסרו רח"ל חבלי ארץ ישראל לנכרים. בעבר הוצאנו סטיקרים שבהם נאמר בעברית ובאידיש "מדינה ערבית תתפוצץ לנו בפנים" - לצערנו לא טעינו והמציאות מוכיחה זאת שוב ושוב, נקווה שהממשלה תתעשת במהרה ותפסיק לזלזל בחיי אדם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.