מערכת COL | יום ח' אדר ה׳תש״ע 22.02.2010

"בזכות צעירי-חב"ד אימי החלה לפרוח עד שיצאה מהדכאון"

"בזכות תשומת-הלב ומשלוח-המנות שהוענקו לאמי, אלמנת צה"ל, היא לפרוח אט-אט עד שיצאה מהדכאון בו היתה שרויה. כעבור זמן קצר היא כבר יצאה מהבית ותמיד חיכתה למשלוח-המנות של חב"ד בפורים - המשלוח שהציל את חייה וגרם לה לפרוח מחדש", במילים נרגשות אלו תיאר בן למשפחת הגיבורים שאביו נהרג במלחמה את השינוי לטובה שחל באימו בזכות משלוח המנות שהגיעה בפורים  לסיפור המלא

צעירי-חב"ד מקפידים לקיים קשר קבוע עם אלמנות צה"ל ובני משפחות הגיבורים שיקירהם נפלו במלחמות ישראל, כאשר אל המשפחות הרבות הצטרפו בשנים האחרונות משפחותיהם של חללי מלחמת לבנון השנייה.

פעילות צעירי-חב"ד עימם נערכת ביחוד לקראת חגי ומועדי ישראל, כאשר חסרון אב המשפחה מורגש ביתר שאת, ומעורר געגועים וכאב של שכול ויתמות.

בתום מלחמת 'ששת-הימים' הורה הרבי מליובאוויטש לצעירי-חב"ד להקים מחלקה מיוחדת שתעסוק בעידוד משפחות הגיבורים שיקיריהם נפלו במערכות ישראל, ומאז מתמידים צעירי-חב"ד בביקורי-בית וסיוע כללי למשפחות הגיבורים. אנשי חב"ד משמשים לעיתים קרובות כתובת לפיתרון בעיות שונות, כלכליות ומוראליות.

את המקרה הבא שמענו מהרב ירחמיאל גורליק מנהל בית חב"ד בחולון:

"לא מזמן נסעתי לנחם חבר שישב 'שבעה' אחר אמו עליה-השלום. תוך כדי שיחה על דא ועל הא, התברר שהמנוחה היתה אחת מאלמנות צה"ל שביקרנו אצלה במשך שנים, ותמיד הענקנו לה משלוח-מנות מכובד. הבן שלה אמר לי שהוא חייב לשתף אותי במשהו.

הוא סיפר לי שמאז שאביו הי"ד נפל במלחמה, אמו לא היתה אותו אדם. היא הסתגרה בביתה. לא יצאה לכל מקום, והחלה שוקעת אט-אט בדיכאון עמוק. "יום אחד היא שמעה צלצול בדלת. לאחר לבטים היא החליטה לפתוח ולראות מי הגיע. בפתח ניצבו אתה - הרב גורליק, יחד עם מספר חב"דניקים" , כך מספר הבן, וממשיך: "זה היה בפורים. איחלתם לה בלבביות חג שמח והענקתם לה משלוח-מנות.

מאותו יום , בזכות תשומת-הלב ומשלוח-המנות, היא לפרוח אט-אט עד שיצאה מהדכאון בו היתה שרויה. כעבור זמן קצר היא כבר יצאה מהבית ותמיד חיכתה למשלוח-המנות של חב"ד בפורים - המשלוח שהציל את חייה וגרם לה לפרוח מחדש!".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.