מערכת COL | יום י"א אדר ה׳תש״ע 25.02.2010

"אתה סובל מחוסר יציבות" ● הגרפולוגית משיבה לגולשי COL

אתם שאלתם, המומחה ענתה: הגרפולוגית חנה קורן, מומחית לגרפולוגיה משפטית, הידועה כאחת מהגרפולוגים המובילים בארץ ובעולם, השיבה על שאלותיכם הנבחרות, מתוך עשרות שנשלחו למערכת COL ● מיהו הגבר האינטלגנט, איזו בחורה חייבת מחמאות, מי היא הגברת האסטטית והרגישה, ומי מנסה להשליט את ההגיון על הרגש? ● וגם: אילו תכונות לא עוברות ע"י חיקוי כתב ידו של אדם גדול, והאם גרפולוגיה יכולה לעזור בשידוכים?  לתשובות במלואםהערת מערכת: מלבד התשובות לשאלות - צירפנו בכתבה המלאה כתבי-יד נבחרים שנשלחו למערכת - במייל האדום ובפקס, ובצירוף אליהם, את תשובות הגרפולוגית.  לשאלת רבים: בעוד מספר שבועות תנתן אפשרות נוספת לשלוח כתבי יד ושאלות לגרפולגית.
חלק מכתבי-היד שנשלחו למערכת

מכתב 1

תשובת הגרפולוגית: אתה מאד אינטלגנטי, בעל כשר הבעה מעולה ויצירתיות. יש לך שפע רעיונות מקוריים ושאיפה להגיע לתוצאות מוחשיות.

מכתב 2.
תשובת הגרפולוגית: על עתידך לא אוכל לומר דבר - גרפולוגיה אינה עוסקת בניבוי עתידות. יחד עם זאת, כן אוכל לספר לך כי עליייך לשים לב לדבר אחד - לעיתים, מתוך הרצון שדברים יתבצעו בדרך שלך אתה עשוי לאבד מעט רגישות לסובבים אותך.

מכתב 3
תשובת הגרפולוגית:: אנא סרוק את כתב ידך באופן רציני יותר. לא ניתן להתייחס אליו כפי שהוא מצורף כעת.

מכתב 4
תשובת הגרפולוגית: לא מצוין אם מדובר בכותב או בכותבת. יחד עם זאת ניכר רצון שלרוב אף מצליח לאזן בין היגיון לבין  הרגש. עם זאת, הגישה הבסיסית היא רגשית מאוד, רגישה לעצמה ולסביבה. חשיבה מקורית ומשלבת מקוריות עם יכולת אנליטית גבוהה.


מכתב 5

תשובת הגרפולוגית: בת 12??? מאוד בוגרת לגילך! החשיבה שלך מסודרת, את מאורגנת מאוד והגישה שלך רצינית. אולי רצינית מידי? נסי לבדוק אם את לא דורשת מעצמך יותר מידי לגילך...

מכתב 6

תשובת הגרפולוגית: ניכר כי מעבר לרצון לבצע את המוטל עלייך באופן משביע רצון, יש לך סטנדרטים גבוהים, רגישות אסטית גבוהה ורגישות אנושית רבה.

מכתב 7


תשובת הגרפולוגית: אנא ציינו פרטים לגבי גיל ומין הילד המצייר.

מכתב 8

תשובת הגרפולוגית:
יש לך צורך בחיזוקים ובמחמאות. קשה לך להנות מתוצאות מעשייך ואת חשה ספוק רק אם אחרים נותנים לך מחמאות. הבית מאד חשוב לך, ואת אנושים וטובת לב... את גם קפדנית ושמה לב לפרטים (ניקוד) אם כי לפעמים למרות שיש לך רעיונות טובים את "נתקעת" בשלב הביצוע בשל שאיפה לשלמות ונטיה לעיסוק רק בפרטי הפרטים.

מכתב 9


תשובת הגרפולוגית:
מצבי רוח, תנודות בבטחון העצמי - כל אלה אופייניים לגיל ההתבגרות. בתקופה זו את מחפשת אחר "קרקע יציבה" וזקוקה לסביבה תומכת ויציבה. חג שמח גם לך....

מכתב 10

תשובת הגרפולוגית: אתה אנושי וטוב לב. כלפי חוץ אתה משליט הגיון על הרגש, אך בתוכך אתה מאד רגשן, "לוקח ללב" ועובר את החויות בעוצמה רבה ולאורך זמן.

מכתב 11
תשובת הגרפולוגית: את עדינה מאד, רגישה ועם חוש משפחתי מפותח. באשר לשאלות תוכלי למצוא את התשובות באתר גרפולגיה.net.

מכתב 12

תשובת הגרפולוגית: חני יקרה, אי אפשר לומר הרבה רק לפי חתימה של 3 אותיות כשהאחרונה היא האות הקטנה ביותר... עם זאת התת קו אותו את מוסיפה יכול ללמד לצורך ב"במה" מתחת לרגלייך. אנחנו חיבים לראות את כל כתב היד. חג שמח ושבת שלום.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.