מערכת COL | יום ח' אדר ה׳תש״ע 22.02.2010

רגע לפני ההתנתקות: פרוש פנה בלב מורתח לשרון ● צפו בוידאו

רגע לפני "ההתנתקות", בהפגנת אלפים בשדרות, נשא הרב מנחם פרוש ע"ה נאום נרגש, במהלכו פנה לראש-הממשלה אריק שרון וביקש ממנו לבטל את הגירוש ● "שרון, חזור בך, חזור בך!", זעק פרוש. מר שרון! מה קרה איתך? האם חלמנו בחלומות השחורים שתהיה ברשימה אחרי נבוכדנצר וטיטוס? צפו בוידאו
רגע לפני ההתנתקות: פרוש פנה בלב מורתח לשרון ● צפו בוידאו
הרב מנחם פרוש ע"ה במהלך נאומו הנרגש (צילום: COL, מתוך הוידאו)
"שרון, חזור בך, חזור בך!", זעק הרב מנחם פרוש, יושב-ראש אגודת ישראל, בנאומו בשדרות בלב מורתח ונרגש לקול קריאות-העידוד של הקהל הרב.

העובדה כי הרב פורוש ידידו משכבר-הימים, הביאה אותו לפנות אליו ישירות ולהזכיר לו את הימים ההם: "ברגע זה, אני רוצה לפנות אל מר שרון. לא מר שרון של השנה האחרונה, אלא למר שרון מהשנים הרבות, אשר יחד, בד-בבד, נלחמנו על מלחמות קשות: מר שרון! מה קרה איתך? האם חלמנו בחלומות השחורים שתהיה ברשימה אחרי נבוכדנצר וטיטוס? שרון, הגיע הזמן שתחשוב חשיבה מעמיקה על הדרך אשר הסתבכת והולכת את עם-ישראל ואת העם היושב בציון למצב של אוי לנו למה שהגענו.

"מר שרון, אתה זוכר על השיחות שנהלנו יחד בשעות קשות, על תוכניות ופעולות שעשינו. מר שרון, תחזור למר שרון הקודם! לשרון שיחזור בו מתוכנית הגירוש, אליה הוא מביא. אתה יכול להיכנס להיסטוריה בתור אדם גדול וגם להיפך", זעק פורוש.

"ברגע זה, אני רוצה להגיד לכם דבר אחד: באוזני מהדהדות הפסוק שאנחנו אומרים בקינות 'איכה השם מה היה לנו... נחלתינו נהפכה לזרים בתינו לנוכרים', אוי מה היה לנו". בסיום דבריו אמר הרב פרוש לקהל: "אם התאמצתי לבוא לכאן, אני רוצה לעודד אתכם ולהגיד לכם: אתם לא לבד, אנחנו אתכם".

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.