מערכת COL | יום ג' אדר ה׳תש״ע 17.02.2010

עם הרב של המאדים כבר התיעצת?

האם בקרוב נראה את קרבות האדירים על רבנויות הערים, עוברות אל מחוץ לכדור הקטן שלנו?, אם אנו מאמינים לאתר משרד הדתות, כנראה שכן. תתכוננו ללובינג שיפעילו אנשים מחוץ לכדור, וזה יכול להיות מעניין בהרבה מהמאבקים הקטנים והארציים המוכרים לנו מהבחירות הסוערות כאן ● הרשימה הארוכה המונה מאות רבנים מכל רחבי הארץ, מונה תפקיד מעניין במיוחד. הרב יוסף שמש מתואר ברשימת משרד הדתות כמי שאחראי על הרבנות הראשית במאדים לסיפור המלא
עם הרב של המאדים כבר התיעצת?

יוסי כץ, בחדרי חרדים

האם בקרוב נראה את קרבות האדירים על רבנויות הערים, עוברות אל מחוץ לכדור הקטן שלנו?, אם אנו מאמינים לאתר משרד הדתות, כנראה שכן. תתכוננו ללובינג שיפעילו אנשים מחוץ לכדור, וזה יכול להיות מעניין בהרבה מהמאבקים הקטנים והארציים המוכרים לנו מהבחירות הסוערות כאן.

משרד הדתות מפרסם באתרו הרשמי את רשימת הרבנים המכהנים ברחבי הארץ, בו ניתן למצוא את המקומות בהם הם משרתים, ואת המספרים בהם ניתן להשיג אותם.

הרשימה הארוכה המונה מאות רבנים מכל רחבי הארץ, מונה תפקיד מעניין במיוחד. הרב יוסף שמש מתואר ברשימת משרד הדתות כמי שאחראי על הרבנות הראשית במאדים. ברשימה הארוכה לא ניתן למצוא עוד רב שאחראי על המאדים, כך שניתן להניח שבמאדים עדיין לא זקוקים לרב אשכנזי ורב ספרדי.

מי שמעוניין לקבל ייעוץ מרב המאדים, יכול לפנות לביתו ברחוב החלוץ 4, שם יוכל לקבל ברכה ותושיה מהרב שאחראי על השטח הכי גדול מבין כל הרבנים בעולם.

קרן שירוני, דוברת משרד הדתות מסרה בתגובה לאתר וואלה! חדשות שכל העניין הוא תקלת מחשוב, חשד לפריצה לאתר. "צוות המחשוב של המשרד כולו על הרגליים כדי לטפל בבעיה", אמרה. היא הוסיפה שמקור התקלה נבדק וש"המידע יימחק מהאתר ומה שצריך יתוקן".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.