מערכת COL | יום ג' אדר ה׳תש״ע 17.02.2010

חרדי מבני ברק חיסל את מבחוח?

שבעה אזרחים ישראלים גילו לתדהמתם כי שמותיהם מופיעים ברשימת המחסלים של בכיר חמאס, מחמוד מבחוח בדובאי • בין השבעה, אזרחי בריטניה כולם, חרדי תושב בני-ברק הממית עצמו באהלה של תורה לסיפור המלאהחיסול המדובר בעולם: עכשיו התיעוד המלא ● וידאו
חרדי מבני ברק חיסל את מבחוח?

אבישי קופרמן, בחדרי חרדים

האם בסופו של דבר, ולמרות הביטחון המלא שהפגינו כלי תקשורת זרים, כי המוסד הישראלי הוא זה שעומד מאחורי חיסולו של בכיר חמאס מחמוד מבחוח, לא היה זה ביצוע ישראלי? במידה ואכן מדובר בביצוע ישראלי מדובר בביצוע מבריק, שהוכן בשלומיאליות שהפכה את חייהם של שבעה ישראלים לגיהנום.

שבעה ישראלים גילו לתדהמתם כי זהותם "נגנבה" על-ידי קבוצת המתנקשים בבכיר החמאס בדובאי. "אני בשוק ובהלם מוחלט", סיפר פול ג'ון קלי שעלה לפני שנים מבריטניה, ומתגורר בקיבוץ נחשולים. "זה סרט שכולו סיוט אחד גדול מבחינתי".

מייקל ברני, שהגיע גם הוא לארץ מבריטניה, נשמע מופתע ובעיקר כועס על שרבוב שמו לפרשת החיסול ואמר: "מדובר בדבר חמור מאוד".

קילי, שיפוצניק במקצועו, הבהיר כי הדרכון שלו, נמצא ברשותו, ונשמע אובד עצות. "אני לא יודע למי פונים כשגונבים לך את הזהות. אני מחכה שמישהו מהממשל הבריטי או הישראלי יפנה אליי וייתן לי תשובות, אני לא מבין איך דבר כזה יכול לקרות", אמר.

אחד מן השבעה הינו חרדי תושב בני ברק, מיכאל (מייקל) בונדהיימר, שעלה לישראל מארצות הברית לפני למעלה מ-20 שנים, לומד בכולל בבני ברק, וכמו שאר חבריו לרשימה המפוקפקת, הופתע גם הוא לגלות ששמו השתרבב לסיפור החיסול.

"בהתחלה לא הבנו על מה כולם מדברים", סיפרה בתו של בודנהיימר. "התמונה שפורסמה לא דומה לו בשום צורה שהיא, הוא עסוק בלימוד תורה, אין לו אזרחות אירית ואין לו שום קשר לדברים מהסוג הזה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.