מערכת COL | יום ג' אדר ה׳תש״ע 17.02.2010

מוסקבה: חברי מועדון imbc התכנסו למפגש השביעי

אמש, נערך במוסקבה המפגש השביעי של מועדון העסקים בהשתתפות כ-50 אנשי עסקים ביניהם: בנקאים, קבלנים, יזמים, עו"ד, אנשי הייטק ועוד. המפגש התקיים באולם הישיבות במרכז היהודי מארינה רושצ'ה ● נשיא המועדון יו"ר הועדה לדוברי עברית הרב יעקב פרידמן פתח את הערב בדברי ברכה ונתן סקירה כללית על הפעילות של המועדון בשנה אחרונה ועל קשרי העסקים שנעשו דרך המועדון   לסיפור המלא
מוסקבה: חברי מועדון imbc התכנסו למפגש השביעי
אמש, נערך במוסקבה המפגש השביעי של מועדון העסקים בהשתתפות כ-50 אנשי עסקים ביניהם: בנקאים, קבלנים, יזמים, עו"ד, אנשי הייטק ועוד. המפגש התקיים באולם הישיבות במרכז היהודי מארינה רושצ'ה.

נשיא המועדון יו"ר הועדה לדוברי עברית הרב יעקב פרידמן פתח את הערב בדברי ברכה ונתן סקירה כללית על הפעילות של המועדון בשנה אחרונה ועל קשרי העסקים שנעשו דרך המועדון. הוא הזמין את הקהל לקחת חלק ולהיות חברים במועדון, והזמין את החברים להשתתף במפגש הקרוב בשבוע הבא ביום שלישי התל אביב.

את הערב הנחה מר סטאס זינגל יו"ר חברת גורדון רוק שסיפר על הפרויקטים שלו שהוא התחיל בעקבות המועדון ובעיקר תערוכת הנדל"ן הישראלי וסיפר על ההשתתפות הרבה של אנשים בתערוכה והזמין את כולם להשתתף בתערוכה הקרובה בחודש מרץ.

אורח הערב היה מר לב מרגולין המהנדס הראשי של חברת מרילנד ברוסיה שדיבר  על המשבר הנדל"ן ברוסיה, וריתק את החברים בדבריו וכולם שאלו הרבה שאלות והתעניינו בדבריו.

בהמשך, כל אחד מהחברים הציג את עצמו ואת החברה שהוא מנהל, מה היעדים שלו ואיזה קהל לקוחות הוא מחפש. לקהל הוגש כיבוד קהל והקהל נשאר הרבה זמן להכיר אחד את השני.

לסיום החברים הודו אישית לרב פרידמן וציינו כי הערב היה מוצלח וקשרים רבחם נקשרו בזכות ויקטור שפירא מנהל הועדה לדוברי עברית שאירגן את הערב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.