מערכת COL | יום ב' אדר ה׳תש״ע 16.02.2010

תלמידי חטיבת הביניים "אחד העם" בפ"ת חגגו עם חב"ד

240 תלמידי ותלמידות שכבה ז' של חטיבת הביניים 'אחד העם' בפ"ת התאספו ביום שני, ראש חודש אדר, בבית הכנסת 'ישראל הצעיר' בשכונת רמת ורבר בפ"ת, לתפילה חגיגית לכבוד בר/בת המצוה שלהם, במהלכה קראו קטעים מתוך התפילה וההלל ושמעו את קריאת התורה מתוך ספר התורה ● את התפילה ניהל הרב אשר דייטש, מנהל בית חב"ד בפ"ת, מנהלת בית הספר, הגב' שרית קיצוני, נשאה דברים נרגשים על החשיבות העצומה שהיא רואה במפגש מיוחד זה עם המסורת ארוכת-השנים של עם ישראל לדיווח ולתמונות 
תלמידי חטיבת הביניים
240 תלמידי ותלמידות שכבה ז' של חטיבת הביניים 'אחד העם' בפ"ת התאספו ביום שני, ראש חודש אדר, בבית הכנסת 'ישראל הצעיר' בשכונת רמת ורבר בפ"ת, לתפילה חגיגית לכבוד בר/בת המצוה שלהם, במהלכה קראו קטעים מתוך התפילה וההלל ושמעו את קריאת התורה מתוך ספר התורה.

את התפילה ניהל הרב אשר דייטש, מנהל בית חב"ד בפ"ת, ועל האירוע כולו ניצח מר אריה שמש, מצוות בית הספר, בסיוע הרב אברהם פרקש, מנהל מרכז 'נשמה' של בית חב"ד פ"ת.

מנהלת בית הספר, הגב' שרית קיצוני, נשאה דברים נרגשים על החשיבות העצומה שהיא רואה במפגש מיוחד זה עם המסורת ארוכת-השנים של עם ישראל.

חסידי חב"ד ובחורים מתלמוד-תורה 'צמח צדק' חב"ד בפ"ת סייעו לבנים להניח תפילין ולהתפלל, ותלמידות תיכון 'בית רבקה' בכפר חב"ד סייעו לבנות לעקוב ולהשתתף בתפילה מעזרת הנשים. על הליווי המוזיקלי הנהדר היה אחראי ר' שמחה ליפסקר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.