מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תש״ע 14.02.2010

המטה ללוחמה בטרור נערך: אזהרת מסע לקראת פסח

ב"מטה ללוחמה בטרור" פרסמו הערב (ראשון) אזהרת מסע לקראת חג-הפסח ●  "חיזבאללה מאשים שוב ושוב את ישראל במותו של עימאד מורנייה ואיראן מאשימה את ישראל במותו של מומחה הגרעין בטהרן. האשמות אלו מחריפות את איומי הטרור על ישראלים בחו"ל", נכתב בהודעה לסיפור המלא
המטה ללוחמה בטרור נערך: אזהרת מסע לקראת פסח

"המטה ללוחמה בטרור" פרסם היום הודעה לקראת חג-הפסח.

"חיזבאללה מאשים שוב ושוב את ישראל במותו של עימאד מורנייה ואיראן מאשימה את ישראל במותו של מומחה הגרעין בטהרן. האשמות אלו מחריפות את איומי הטרור על ישראלים בחו"ל", נכתב בהודעה.

האזהרה מתמקדת בניסיונות של ארגוני הטרור לחטוף ישראלים, או לפגוע בהם, בדגש על אנשי עסקים, בעיקר כאלה המקיימים קשרים עם אנשי עסקים ממדינות ערביות או מוסלמיות. במטה מדגישים כי לא מדובר באזהרות מסע חדשות, אלא בתמונת מצב נוכחית. בין היתר ממליץ המטה להימנע מלצאת לסיני.

הישראלים בחו"ל מונחים לקיים רמת עירנות ורגישות גבוהה כלפי כל תופעה חריגה, להימנע לחלוטין מלבקר או לשהות במדינות ערביות, מוסלמיות ואחרות, שעליהן חלה אזהרת-מסע, לדחות כל הצעה מפתה, או בלתי צפויה ולסרב לקבל מתנות בלתי צפויות, או הצעות לבילוי חינם מגורמים חשודים, או בלתי מוכרים.

בנוסף ממליץ המטה לדחות הזמנות לפגישות בלתי צפויות, בעיקר במקומות נידחים, ולהקפיד להגיע לפגישות עם בני לוויה אמינים. להימנע מלהכניס לחדר במלון, או בדירת המגורים, מבקרים חשודים, או בלתי צפויים. בשהייה ממושכת בחו"ל, לשבור שיגרה: להחליף בתי מלון מעת לעת, לשנות מסלולי נסיעה שגרתיים, מסעדות ואתרי בילוי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.