מערכת COL | יום כ"ה שבט ה׳תש״ע 09.02.2010

הקמפיין לא עזר: האסיר היהודי יוצא להורג

הערכאה העליונה בפלורידה דחתה את בקשתו של הנידון למוות היהודי מרטין גרוסמן לשוב ולדון בגזר דין המוות שהושת עליו בשל רציחת שוטרת לפני 26 שנים ● כזכור, בשבועות האחרונים נרתם ארגון אלף בארה"ב לגיוס אלפי חתימות שקראו למושל לחון את האסיר היהודי. כעת, למרות שנאספו המוני חתימות, המאבק כשל. גרוסמן יוצא להורג בב' אדר בשעה 6:00 בבוקר  לסיפור המלא
הקמפיין לא עזר: האסיר היהודי יוצא להורג

הקמפיין לא עזר. הערכאה העליונה בפלורידה דחתה את בקשתו של הנידון למוות היהודי מרטין גרוסמן לשוב ולדון בגזר דין המוות שהושת עליו בשל רציחת שוטרת לפני 26 שנים.

גזר דינו של גרוסמן עתיד לצאת לפועל ב- 16 לחודש ובערעורו ניסה גרוסמן לדחותו או לבטלו בטענה על אי סדרים במשפט. כאמור דחה בית המשפט העליונה בפלורידה את הטענות כמו גם ניסיונות חוזרים לטענת אי שפיות שהציגו עורכי דינו.

לפני כשבועיים חתם מושל פלורידה חתם על עונש מוות לגרוסמן, שרצח לפני 25 שנים שוטרת ביער בפלורידה.

גרוסמן, שהיה בעת האירוע בן 19, נתקל בשוטרת בעת שהשתמש באקדח גנוב. משביקשה השוטרת לדווח עליו, ירה בה גרוסמן, שעל פי דיווחים היה מסומם באותה עת, למוות בראשה.

בסופו של הליך משפטי ארוך ומתיש, גזר חבר מושבעים עונש מוות על גרוסמן, למרות הנסיבות המקילות של המקרה. לאחר דחיית כל הערעורים בתיק, חתם המושל על החלטה לביצוע גזר הדין ב- 16 בפברואר, בשעה 6 בערב.

כזכור, בשבועות האחרונים נרתם ארגון אלף בארה"ב לגיוס אלפי חתימות שקראו למושל לחון את האסיר היהודי. כעת, למרות שנאספו המוני חתימות, המאבק כשל. גרוסמן יוצא להורג בב' אדר בשעה 6:00 בבוקר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.