מערכת COL | יום כ"ד שבט ה׳תש״ע 08.02.2010

פיילין: "אובמה יזכה - רק אם יהיה עם ישראל ויתקוף את איראן"

שרה פיילין, מושלת אלסקה לשעבר ומי שהתמודדה לסגנית נשיא במירוץ האחרון לנשיאות ארה"ב, אמרה אתמול כי "הנשיא אובמה יוכל לזכות שוב בבחירות אם הוא יתחיל לתמוך בישראל ויתקוף את אירן"  לסיפור המלא
פיילין:
שרה פיילין, מושלת אלסקה לשעבר ומי שהתמודדה לסגנית נשיא במירו האחרון לנשיאות ארה"ב, אמרה אתמול כי הנשיא אובמה יוכל לזכות שוב בבחירות אם הוא יתחיל לתמוך בישראל ויתקוף את אירן, כך מדווח ערוץ 7. 

בראיון לרשת פוקס, אמרה פיילין, "נניח שהוא היה מחליט להכריז על מלחמה נגד אירן או יוצא עם תמיכה גורפת לישראל— שני דברים שהייתי רוצה שייעשה - זה היה משנה את הדינמיקה של מה שאנו משערים שיקרה בשלוש השנים שנותרו עד לבחירות הבאות.  אך, לדעתי, אם היו בחירות היום,  אובמה לא היה נבחר שוב."

היא התייחסה לאובמה בביטול כמי שמרצה אך אינו מנהיג ולטענתה המסר של אובמה לאזרחי ארה"ב הוא "'תעשו לי טובה, תשבו לכם במקומותיכם ותקבלו את הדברים שאני עושה בשקט, כשהוא נמצא אי שם למעלה ואומר לנו:  אני יודע הכי טוב, והאנשים שלי בבית הלבן יודעים את הכל הכי טוב".

היא תיארה את הנשיא כמי שחלש בנושאי טרור והגנה לאומית. "אנו במלחמה", אמרה ראש מדינת אלסקה לשעבר. "הטרוריסטים מבצעים מעשי מלחמה. עלינו להתייחס אליהם בצורה קצת שונה ולא כאל אזרחים אמריקאים הזוכים לזכויות אזרח שבחוקה האמריקאית. אני אינני סבורה שזכויות אלו מגיעות להם."

"התייחסות [אובמה] למה שקורה כאילו מתבצעים עברות רגילות על החוק מכניסה את ארצנו לסיכון גדול כי לא כך חושבים הקיצונים האיסלמים הרדיקלים. הם יודעים שאנו במלחמה. כדי לנצח במלחמה זו אנו זקוקים לרמטכ"ל מתפקד [נשיא ארה"ב נקרא רמטכ"ל בהגדרת תפקידו] ולא פרופסור למשפטים הניצב ליד דוכן הרצאות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.