מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תש״ע 05.02.2010

כינוס השלוחות העולמי: סדנאות, שיעורים וסימפוזיונים ● גלריה

המושב הראשון של כינוס השלוחות העולמי נפתח היום בבוקר בהשתתפותם של מאות שלוחות מכל רחבי העולם, שגדשו את אולם האירועים של מוסדות 'אהלי תורה' בשדרת איסטערן פארקווי ● עם סיומו של מושב הבוקר התפנו מאות השלוחות לתשעה סדנאות, שיעורים וסימפוזיונים שונים שהתקיימו במקביל בחדרי הכיתות השונים של מוסדות 'אוהלי תורה' ומוזיאון הילדים היהודי ● כעת ב-COL: דיווח מלא ותמונות לסיפור המלא   ● ניו-יורק: נפתח כינוס השלוחות העולמי ● תמונות
כינוס השלוחות העולמי: סדנאות, שיעורים וסימפוזיונים ● גלריה
צילום: אודליה

שליחת COL לכינוס השלוחים

המושב הראשון של כינוס השלוחות העולמי נפתח היום בבוקר בהשתתפותם של מאות שלוחות מכל רחבי העולם, שגדשו את אולם האירועים של מוסדות 'אהלי תורה' בשדרת איסטערן פארקווי.

מרבית השליחות שהגיעו היום קיבלו הזדמנות שנייה לתהליך ההרשמה עליו פיקדו בהצלחה רבה הרב מענדל קוטלרסקי והרב שניאור נג'ר, כאשר אף הן עוברות את תהליך ההרשמה הכולל קבלת התוכנית, תג זיהוי, ותיק הכינוס שהופק במיוחד לכבוד האירוע.

את המשא המרכזי של מושב הבוקר נשאו השלוחות הגב' שטערא לואיס ושרה לוונטל, שלוחות הרבי באנגליה. כשאת האירוע פתחה השלוחה לדרום קוריאה הגב' מוסי ליצמן בפרק תהילים. כשהנוכחות נהנות מארוחת בוקר עשירה.

עם סיומו של מושב הבוקר התפנו מאות השלוחות לתשעה סדנאות, שיעורים וסימפוזיונים שונים שהתקיימו במקביל בחדרי הכיתות השונים של מוסדות 'אוהלי תורה' ומוזיאון הילדים היהודי.

בין הנושאים: התחדשות עצמית, אחריות השלוחה כאשת ודוברת הרב, תמיכה בקרב הקהילה, שמירה על המומנטום, הפעלת 'היברו סקול', תוכנית 'חיילי צ"ה', העצמת וביטוי הנשיות בחיי השליחות, האם כמחנכת, דור ההמשך – המנהיגים לעתיד, רעיונות לכיסוי התקציב, חכמה עתיקה במבט חדש, תורה לילדים בעידן המודרני ועוד.

לקראת השעה 1 בצהריים התכנסו השלוחות בשנית הפעם לארוחת צהריים חגיגית אותה הנחתה הגב' אסתר קוסופסקי. במהלך הארוחה שמעו הנוכחות דברי ברכה מאת הגב' שרה מירצקי, ונהנו ממראות קודש מהשנים התש"מ-מ"א, אודות 'מצפים למשיח כיום' ו'לצחצח את הכפתורים'.

לאחר תפילת מנחה ושיעור הלכה מיוחד אודות 'התדמית של חב"ד: הזכות והאחריות', אותו מסר השליח הרב יוסף שוסטרמן, פנו השלוחות לחלקו השני של היום שהוקדש אף הוא ללמעלה מ-20 סדנאות ושיעורים ופאנלים בשלל נושאים, בניהם:
ייעוץ נישואין, איך לפעול נכון בשבת, התבגרות, שימור הניצוץ החסידי, בית באווירה בריאה, שילוב ספרות, תקשורת בריאה, איך להפוך את החיים לקלים, פאנל רעיונות, בישול גורמה בתקציב הגיוני, יישום יוזמות בקהילה, כל הקשור לאישה בבית הכנסת, משפחה ברוכה, אחוות אחיות, האם אנחנו מתואמים, תקשורת בריאה, איך לטפל בטרגדיה, כיצד לשמר את החיות של הילדים בשליחות, עולם השידוכים, שלווה ושפיות, הסוד והיסוד לתקשורת, ביטחון עצמי, איך וכיצד, ועוד.

פחות מיממה לאחר הפתיחה הרשמית של כינוס השלוחות העולמי לשנת התש"ע, נערך באולמי מוסדות 'אוהלי תורה' מושב הפתיחה המרכזי, בו נטלו חלק מאות השלוחות המשתתפות בכינוס.

מושב הפתיחה בסימן 'ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה'

המושב שעמד בסימן 'ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה' נפתח על ידי המנחה, הגב' מאטי בריסקי מקליפורניה. כשבהמשך הוזמנה השלוחה לפודנוג-סין הגב' נחמי גרינברג לומר פרק תהילים כשהקהל חוזר אחריה.

את דברי הברכה והפתיחה נשא סיו"ר המל"ח, הרב משה קוטלרסקי, שהקדיש את דבריו לאימרה "אחכה לו בכל יום שיבוא", כשלאחריו הוזמן הנואם המרכזי הרב מענדל קפלן מטורנטו, שנאם בנושא: "אשרינו מה טוב חלקינו".

עוד נשאו דברים השלוחה למונטנה הגב' חוי ברוק, בנושא 'ישועת ה' כהרף עין', וכן השלוחה לריצ'מונד היל, אונטריו הגב' אלה וורוביץ', בנושא: "לפגוש, להצהיר ולהתאחד מחדש".

במהלך האירוע הוקרן וידאו משיחתו של הרבי מכ"א מנחם-אב ה'תשד"מ אודות הנושא 'השליחות זקוקה לך'. כשמפעם לפעם נהנות הנוכחות מקטעי שירה ומוזיקה מאת אסתי שמטוב ורוזי קיוומן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.