מערכת COL | יום כ' שבט ה׳תש״ע 04.02.2010

בשבת הקרובה: שבת קודש לרבנית

 בסוף שבוע זה - כ"ב בשבט, יתכנסו מאות מנשי חב"ד במלון 'ניר עציון' בחוף הכרמל לשבת של התעלות ומילוי המצברים, ושֶבֶת אחיות גם יחד. השנה תתקיים השבת המסורתית בסימן שנת הכ"ב להסתלקות הרבנית - "בך יברך ישראל" ● נושא השבת מקיף את ההיבטים השונים של "ברכות": ברכותיו של הרבי, דמותה המיוחדת של הרבנית הצדקנית, ש"גם היא יכולה לברך", וברכות חסידים זה לזה בהתוועדות, שמסוגלת לפעול אפילו מה שמלאך מיכאל אינו מסוגל לסיפור המלא
בשבת הקרובה: שבת קודש לרבנית
בסוף שבוע זה - כ"ב בשבט, יתכנסו מאות מנשי חב"ד במלון 'ניר עציון' בחוף הכרמל לשבת של התעלות ומילוי המצברים, ושֶבֶת אחיות גם יחד. השנה תתקיים השבת המסורתית בסימן שנת הכ"ב להסתלקות הרבנית - "בך יברך ישראל".

נושא השבת מקיף את ההיבטים השונים של "ברכות": ברכותיו של הרבי, דמותה המיוחדת של הרבנית הצדקנית, ש"גם היא יכולה לברך", וברכות חסידים זה לזה בהתוועדות, שמסוגלת לפעול אפילו מה שמלאך מיכאל אינו מסוגל. ההרשמה נסגרה.

עוד בתכנית השבת הגדושה: השלום – כלי מחזיק ברכה כהכנה לביאת המשיח, מפי הרב חיים פרוס, התוועדות חסידית אל תוך הלילה עם הרב מיכאל טייב, לימוד חסידות עם הרב יצחק ערד, "אילן אילן במה אברכך"- חינוך בהקבלה לאילן, בשילוב סיפורים אישיים, "חייב אדם לברך על הרעה..." ברכה עם חיוך גם כשהמצב נראה הפוך- עם הגב' מלכה קפלן, מלווה מלכה חגיגי בליווי מראות קודש, שירה ונגינת נבל עם ניצן רון.

מסתבר, שכוחה של התוועדות חסידית יחד עם סגולתה של שבת מיוחדת זו חברו יחדיו. בתכנית הפתיחה של השבת, ייחשפו סיפורים אישיים של שלוש נשים, על ברכות שאכן התקיימו והתממשו, ב"ה. נשים אלו התברכו מפי חברותיהן, בהתוועדות החסידית של אחד מכנסי החורף של נשי חב"ד, לכבוד כ"ב שבט, בשנים עברו, וזכו לראות בהתגשמות הברכות בפועל ממש.

בכ"ב שבט תשמ"ח. באותה שנה, התקיים לראשונה כנס החורף של נשי חב"ד, לעילוי נשמת הרבנית הצדקנית. הגב' חדוה סגל, נציגת נשי ובנות חב"ד בעפולה, ומארגנת השבת מאז תשמ"ח, מספרת: "כנס החורף מתקיים זה 22 שנה, מאז תשמ"ח, לעילוי נשמת הרבנית. זהו כנס מאד מיוחד. לאורך כל הדרך הרבי ליווה אותו, בכל שנה היינו מקבלים מהרבי ברכות על כל צעד ושעל לשבת זו. ברכות - זהו גם הנושא המרכזי של השבת השנה, בסימן כ"ב שנה לכ"ב שבט, "בך יברך ישראל"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.