מערכת COL | יום י"ח שבט ה׳תש״ע 02.02.2010

קבוצת בנות חב"ד נחתה בניו יורק ● יומן מיוחד

"מיד אחרי תפילת שחרית התכנסנו כולנו כל 150 בנות הקבוצה לכינוס פתיחה והסבר. נשא דברים הרב אהרן אליעזר צייטלין. שמענו דברים בעניין פרשת השבוע והנסיעה לרבי גם מהרב שלמה סגל מרבני השכונה. אחרי תוכנית כיתתית עם המדריכות ארוחת צהרים ומנוחה קלה התכנסנו שוב, הפעם בספריית לוי יצחק לזכות לשמוע ולראות את הרב יואל כהן שהכין אותנו גם לכניסה לחדר היחידות של הרבי" ● בת חב"דית ביומן מסע מיוחד ל-COL מקבוצת בנות חב"ד הפרק הראשון
קבוצת בנות חב
הרב אהרן אליעזר צייטלין נושא דברים בפני קבוצת הבנות בעזרת הנשים ב-770 ● צילום: חני, COL
השעה 23:00 כמעט, ופה רק עכשיו הסתיים לו יום עמוס. זהו היום הראשון מתוך עשרה של תוכניה מלאה גדושה ועמוסה!

זכיתי להיות השנה חלק מהקבוצה המיוחדת הזו של הבנות מארה"ק שהגיעו לכאן יחד עם הרב אהרן אליעזר צייטלין לחצרות הקודש לרגל כ"ב שבט השנה הכ"ב...

מיד אחרי תפילת שחרית התכנסנו כולנו כל 150 בנות הקבוצה לכינוס פתיחה והסבר. נשא דברים הרב אהרן אליעזר צייטלין לא לפני שקיבלה כל אחת מאיתנו תיק מיוחד עם לוגו הקבוצה שמכיל תוכניה, חוברות שונות כמו: כתיבה לרבי, גאומ"ש יומי, קובץ לימו וכדו', מפת השכונה, ודבר מלכות.

שמענו דברים בעניין פרשת השבוע והנסיעה לרבי גם מהרב שלמה סגל מרבני השכונה. אחרי תוכנית כיתתית עם המדריכות ארוחת צהרים ומנוחה קלה התכנסנו שוב, הפעם בספריית לוי יצחק לזכות לשמוע ולראות את הרב יואל כהן שהכין אותנו גם לכניסה לחדר היחידות של הרבי.

למדנו בחברותות שיחה (היו שהספיקו 2) אודות חדר היחידות של הרבי (הרש"ב) וההתקשרות לנשיא הדור, ואז בתפילה בבקשה ובנתינת צדקה שהינו בחדרו הק' של הרבי.

שמענו הרצאה (הרב צייטלין אומר שכל הרצאה כזאת היא בעצם התוועדות של ממש...) מהרב נפתלי רוט ששוהה כאן בתקופה זו. את היום חתמנו בהתוועדות מיוחדת במאד עם הרב לוי גרליק שעסק במעלת ובמטרת החסידות ובמחוייבותינו בתוך חסידי הרבי.

לילה טוב בנתיים, בטוחה שמחכה לנו מחר יום מוצלח וממלא לפחות כמו היום... (מחר אנחנו נוסעות לאוהל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.