מערכת COL | יום י"ז שבט ה׳תש״ע 01.02.2010

ט"ו בשבט במוסקבה: הסלט הגדול ביותר ברוסיה

סלט הפירות הגדול ביותר ברוסיה, נחשף במוסקבה, לקראת חג האילנות ט"ו בשבט, שנחגג ברוב פאר והדר במרכז החסד הגדול במוסקבה "שערי צדק" ● היה זה במסגרת מגוון אירועי החג, שצוינו במרכז החסד, למען אלפי זקנים וגלמודים בעיר, אשר במשך כל השנה מקבלים סעד ותמיכה באמצעות המוסד המפואר  לסיפור המלא ולתמונות 
ט
סלט הפירות הגדול ביותר ברוסיה, נחשף במוסקבה, לקראת חג האילנות ט"ו בשבט, שנחגג ברוב פאר והדר במרכז החסד הגדול במוסקבה "שערי צדק".

היה זה במסגרת מגוון אירועי החג, שצוינו במרכז החסד, למען אלפי זקנים וגלמודים בעיר, אשר במשך כל השנה מקבלים סעד ותמיכה באמצעות המוסד המפואר.

הסלט שהוכן מכחמשה טון של פירות שונים שנתרמו ע"י מפעלי פירות במוסקבה, נחתך במשך שעות ארוכות ע"י כמאה וחמישים זקנים שעמלו מתוך חדוות יצירה מופלאה, על הכנת הסלט הענק והייחודי, שחולק עם סיומו, לאלפי זקנים וגלמודים לכבוד השבת ולכבוד חג ט"ו בשבט.

היה זה מחזה מרנין, לראות את הקשישים עמלים ללא להות על הפרויקט המעניין, כאשר עשרות כלי תקשורת מרוסיה, באו לסקר את האירוע המעניין, תוך שהם מציינים את ראש השנה לאילנות.

במהלך האירועים הגיע לבקר רבה של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר, המלווה את מרכז החסד במשך כל השנה כולה וכן השליח ר' מרדכי וויסברג, מנכ"ל המרכז היהודי-קהילתי "מארינה רושצ'ה".

הרב הראשי נאם בפני מאות המשתתפים על יחודו ומשמעותו של החג, וקרא לכל אחד מיהודי העיר להגביר את תשומת הלב לאותם זקנים וגלמודים, לסייע ולעמוד לצידם, תוך שהוא מתאים את הפסוק האקטואלי "כי האדם עץ השדה".

בין שאר האירועים באותו יום, נפתחה גלריה מיוחדת של ציורי פרחים והווי החיים היהודיים, וגלריה נוספת של צילומי פרדסים וכרמים בארץ הקודש - פרי יצירותיהם של הזקנים, המשתתפים בשעות הפנאי בכיתות הלימוד המגוונים במרכז החסד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.