מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תש״ע 31.01.2010

ילדי חב"ד אשקלון מיחזרו, ושמרו על סביבה ירוקה

תוכנית ט"ו בשבט מרתקת התקיימה אתמול בבית ספר חב"ד אשקלון "אור מנחם". התוכנית הופקה על ידי חברת קצא"א - קו צינור אילת אשקלון, באדיבות הסמנכ"ל, מר אלעזר פרידמן, ידיד אישי של הרב מנחם מענדל ליברמן - השליח הראשי לאשקלון, שאף הגיע יחד עם בכירים נוספים מהחברה לראות באופן אישי את הנאת הילדים מהפעילות המיוחדת לסיפור המלא
ילדי חב
תוכנית ט"ו בשבט מרתקת התקיימה אתמול בבית ספר חב"ד אשקלון "אור מנחם". התוכנית הופקה על ידי חברת קצא"א - קו צינור אילת אשקלון, באדיבות הסמנכ"ל, מר אלעזר פרידמן, ידיד אישי של הרב מנחם מענדל ליברמן - השליח הראשי לאשקלון, שאף הגיע יחד עם בכירים נוספים מהחברה לראות באופן אישי את הנאת הילדים מהפעילות המיוחדת.

הפעילות הורכבה מביתנים רבים בהם הכינו התלמידים חלילים מקני סוף, מילאו בקבוקים עם חול צבעוני, הכינו נרות ממוחזרים ועוד ועוד והכל תוך למידה חוויתית על איכות הסביבה ועל שמירה על סביבה ירוקה.

פעילות זו היא פעילות נוספת במסגרת שיתוף הפעולה הפורה בין חברת קצא"א לאגודת חב"ד אשקלון. אירוע משותף נוסף התקיים לפני כחודש, בו הגיעו מעל 50 מנהלים, מורים וגננות ממוסדות החינוך של חב"ד באשקלון להשתלמות מקצועית בנושא איכות הסביבה שנערכה במתחם המאובטח של קצא"א באשקלון.

כמו כן, חברת קצא"א ארגנה מספר טיולים לתלמידי בתי הספר של חב"ד במוזיאון המדע ועוד. אגודת חב"ד אשקלון מודה לחברת קצא"א על שיתוף הפעולה הפורה ומברכת את כל אנשי החברה התורמים להצלחתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.