מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תש״ע 28.01.2010

'העדה' נגד דגל התורה בגלל בחור חב"דניק

עיתון 'העדה' של העדה החרדית תוקף את דגל התורה בגלל בחור חב"דניק שינאם בכנסת בשבוע הבא. תחת הכותרת "הלם ובושה: נער חרדי ינאם בכנסת המינים", תוקף כותב הידיעה את דגל התורה, כך מדווח אתר "לדעת.נט" ● "מי שמוביל את המהלך היא מפלגת דגל התורה. הנער בן 17 בלבד נבחר להוציא לעז על הציבור החרדי כמזדהה עם התעשייה הכפרנית של בית המחוקקים עוקרי התורה ומפיריה", נכתב לסיפור המלא60 שנה לכנסת: 'תמים' ינאם במליאה מול ראש-הממשלה והנשיא
'העדה' נגד דגל התורה בגלל בחור חב

עיתון 'העדה' של העדה החרדית תוקף את דגל התורה בגלל בחור חב"דניק שינאם בכנסת בשבוע הבא. תחת הכותרת "הלם ובושה: נער חרדי ינאם בכנסת המינים", תוקף כותב הידיעה את דגל התורה.

"מי שמוביל את המהלך היא מפלגת דגל התורה. הנער בן 17 בלבד נבחר להוציא לעז על הציבור החרדי כמזדהה עם התעשייה הכפרנית של בית המחוקקים עוקרי התורה ומפיריה", נכתב. 

בהמשך הידיעה תוקפים את משפחת רביץ. "מי שמקדם את היוזמה הזו היא לא פחות מאשר משפחת רביץ שמנהלת את סניף דגל התורה בעיר ביתר, ושהופקדה על איתור בני נוער מרחבי הארץ על מנת שינאמו בכנסת המינים".

עוד נכתב: בין היתר חפצו ב'דגל התורה' למצוא גם נער – נציג חרדי למרות הסתירה מיניה וביה שינאם במליאה הטמאה ויכריז קבל עם ועולם כי גם הציבור החרדי מזדהה ח"ו עם התעשייה הכפרנית רוויית השחיתות המוסרית ואף נואם בבית אליליהם".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.