מערכת COL | יום ט"ו שבט ה׳תש״ע 30.01.2010

"מה עושים כשיש קושיות מדוע משיח לא בא"? ● וידאו

הרב מנחם דב דוברוסקין, ר"מ בישיבת "תומכי תמימים" במגדל העמק  נשא דברים בהתוועדות הארצית של חסידי חב"ד שנערכה לרגל י' שבט שנערכה מטעם צעירי-חב"ד על "העשור החמישי" לנשיאות הרבי ● "במשך כל ההתוועדויות הרבי ביקש ודרש מהחסידים להוסיף עוד ועוד בתורה ומעשים טובים, וציין כי הדבר תלוי רק במעשינו ובעבודתינו", אמר הרב דוברוסקין. "זכינו להיות בדור הזה של הרבי, וגם אם יש לנו ספקות כיצד משיח טרם בא, עלינו לעזוב בצד את כל הקושיות, ולהתמקד בעשייה ובתוספת של אור בכוחות העצומים שהרבי נתן לנ"ו בואו לצפות  (27דקות) 60 שנה: 6 משפיעים ואלפי חסידים התוועדו בכינוס הארצי ● גלריה   הרב גרונר: "קבלת הנשיאות פירושה לקבל עלינו את הוראותיו" ● וידאו   "העשור הרביעי - הנהגת הכלל והרבצת תורה" ● וידאו  
הרב מנחם דב דוברוסקין נושא דברים ● צילום: מנדי הכטמן, COL
הרב מנחם דב דוברוסקין, ר"מ בישיבת "תומכי תמימים" במגדל העמק נשא דברים על הנושאים המרכזיים של העשור החמישי: בשורת הגאולה, והשליחות העיקרית של דורנו - הכנת העולם לקבלת פני משיח צדקנו. הרב דוברוסקין ציין בדבריו את משמעותו של יום י"א בשבט כפי שהרבי ביאר אותו, וציין כי בפתח "העשור החמישי" אמר הרבי שנו נמצאים כבר בזמן של סוף הגלות לאחר "חצות היום" וכבר נכנסים לגאולה, ושהרבי החל ללכת עם בגדי שבת בתקופה זו.

"במשך כל ההתוועדויות הרבי ביקש ודרש מהחסידים להוסיף עוד ועוד בתורה ומעשים טובים, וציין כי הדבר תלוי רק במעשינו ובעבודתינו", אמר הרב דוברוסקין. "זכינו להיות בדור הזה של הרבי, וגם אם יש לנו ספקות כיצד משיח טרם בא, עלינו לעזוב בצד את כל הקושיות, ולהתקמד בעשייה ובתוספת של אור בכוחות העצומים שהרבי נתן לנו".

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.