מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תש״ע 27.01.2010

כצפוי: "קמפיין הטונה" של COL בכלי-התקשורת הבולטים

הקמפיין שמוביל COL למען חברת הטונה "סטארקיסט" שמסייעת לפעילות חב"ד, קיבל פרסום נרחב בכלי-התקשורת בישראל ● ביממה האחרונה הוא פורסם בהבלטה, בין-היתר, באתרי האינטרנט 'קשת' ו'רשת' של ערוץ 2, רדיו 'קול-ברמה', 'הקול-החרדי' ו'קו לציבור' ● "כלא דתיה בכלל, אני אומרת כל הכבוד לחב"ד על כל פועלכם, אני לא אקנה סטאר קיסט מאחר ואני לא אוכלת בע"ח אך מחזקת את ידיכם ואת ידי התומכים בכם!", כתבה מירב בתגובות של אתר 'קשת' לסיפור המלא
כצפוי:
אתרי החדשות המובילים בישראל על "קמפיין הטונה" של COL
מאת מערכת COL

הקמפיין החריג שמוביל COL למען חברת הטונה "סטארקיסט" שמסייעת לפעילות חב"ד, קיבל פרסום נרחב בכלי-התקשורת בישראל.

ביממה האחרונה הוא פורסם בהבלטה, בין-היתר, באתרי האינטרנט 'קשת' ו'רשת' של ערוץ 2, רדיו 'קול-ברמה', 'הקול-החרדי' ו'קו לציבור'.

הקמפיין שלנו החל אתמול (שלישי) בעקבות החרם על החברה שמוביל "ועד הפעולה" ברמת-אביב. הסיבה, לדבריהם, בעלי החברה תורמים לפעילות חב"ד.

התגובות באתרים הלא-דתיים, היו כולם למען הקמפיין של COL.

"עד עכשיו הייתי מזמין את של וילגר, אבל במחשבה שניה הסטארקיסט בהרבה יותר טעים. וגם בגלל החרם השטותי הזה שנובע משנאת חינם, אני יזמין ויעשה מחיר טוב ללקוחות במבצע על קניה גדולה", כתב בעל מכולת במרכז.

הגולש יוסי כתב: "מהיום אני מתחיל לקנות רק טונה סטארקינג. עד עכשיו לא שמתי לב, עכשיו אני אשים לב מאד, נראה לי שהם מ-פ-ח-ד-י-ם, ואני לא חבדניק ולא חרדי".

והייתה גם תגובה של גולשת בשם מירב: "במדינה הזו זה בסדר לשנוא: חרדים מב"ב, מירושלים, ממאה שערים, מעמנואל, מההתנחלויות ובכלל מכל שאר הארץ בתנאי שיש לו כיפה על הראש. רק דבר אחד מוסכם על כולם תנועת חב"ד. היא אחת המתנות הנפלאות ביותר שניתנו לארץ שלנו, כל מי שטייל פעם בחו"ל ונזקק לשרותם הם שם, כל מי שאושפז בבית חולים הם תמיד שם ובכלל בהוויה הישראלית יהודית הן מרכזיים. כלא דתיה בכלל, אני אומרת כל הכבוד לחב"ד על כל פועלכם, אני לא אקנה סטאר קיסט מאחר ואני לא אוכלת בע"ח אך מחזקת את ידיכם ואת ידי התומכים בכם!!!".

וזאת התגובה האחרונה שפורסמה בשרשרת התגובות: "גולש, אני אוכל טונה סטארקיסט ואתה?"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.