מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תש״ע 24.01.2010

סמנכ"ל משרד החוץ אורח חב"ד באלמא אטא

מר פנחס אביבי סמנכ"ל משרד החוץ ערך ביקור רישמי יחד עם שגריר ישראל בקזחסטאן מר ישראל מי עמי בבית הכנסת של הקהילה היהודית באלמא אטא. השלוחים, רבה של אלמא אטא, הרב אלחנן הכהן והרב בצלאל ליפשיץ קיבלו את פניו, ערכו עימו סיור במרכז היהודי, וסיפרו על חיי הקהילה היהודית בקזחסטאן ● מר אביבי ציין את התפעלותו ממפעל השליחות של חב"ד בעולם, וסיפר כי בשעתו סייע לחב"ד בארגנטינה בפעילות העניפה  לסיפור המלא ולתמונות  
סמנכ

מר פנחס אביבי סמנכ"ל משרד החוץ ערך ביקור רישמי יחד עם שגריר ישראל בקזחסטאן מר ישראל מי עמי בבית הכנסת של הקהילה היהודית באלמא אטא. השלוחים, רבה של אלמא אטא, הרב אלחנן הכהן והרב בצלאל ליפשיץ קיבלו את פניו, ערכו עימו סיור במרכז היהודי, וסיפרו על חיי הקהילה היהודית בקזחסטאן.
 
מר אביבי ציין את התפעלותו ממפעל השליחות של חב"ד בעולם, וסיפר כי בשעתו סייע לחב"ד בארגנטינה בפעילות העניפה. במהלך הביקור, הבחין האורח בציור של קבר רחל אימנו שציירה אחת מנשות הקהילה בבית הכנסת. הוא סיפר כי היה מהראשונים שזכו להיכנס לקבר לאחר שנכבש על ידי צה"ל במלחמת ששת הימים.
 
הרב בצלאל ליפשיץ העלה את נושא הטיפול בויזות לחברי הקהילה באלמא אטא. הוא ציין כי מאז שעברה שגרירות ישראל מאלמא אטא לאסטנה מבקשים יהודים רבים באלמא אטא עזרה בהשגת ויזות באמצעות מרכז חב"ד בעיר.

הרב ליפשיץ עומד בקשר מתמיד עם צוות השגרירות ושמח לעזור לעשרות הפניות. הרב ליפשיץ ביקש לשמוע כיצד אפשר לאפשר ליהודים לקבל ויזות ארוכות ושלא יצטרכו לחדש ויזות פעמים רבות. האורח מישראל פנחס אביבי הבטיח להקל ולסייע במתן הויזות לישראל בהתאם לתוקף הדרכון.

בסיום הביקור השגריר וסמנכ"ל משרד החוץ נענו להזמנת רבה של אלמא אטא הרב אלחנן הכהן להניח תפילין, והרב כהן בירך אותם ואת בני משפחותיהם בהצלחה בגשמיות וברוחניות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.