מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תש״ע 24.01.2010

"סלט הפירות הגדול ביותר ברוסיה" לכבוד ט"ו בשבט

לקראת ראש השנה לאילנות – ט"ו בשבט, נערכים במרכז החסד היהודי במוסקבה, לשרשרת אירועים ייחודיים ומגוונים, למען רווחתם ועידודם של אלפי זקנים גלמודים וחולים, המטופלים במוסד לאורך כל ימות השנה, באמצעות שלל תוכניות-רווחה של מרכז החסד "שערי צדק" במוסקבה ● הסלט הענק יורכב מכחמשה טון של פירות שונים, שנתרמו על ידי ידידי מרכז החסד  לסיפור המלא
לקראת ראש השנה לאילנות – ט"ו בשבט, נערכים במרכז החסד היהודי במוסקבה, לשרשרת אירועים ייחודיים ומגוונים, למען רווחתם ועידודם של אלפי זקנים גלמודים וחולים, המטופלים במוסד לאורך כל ימות השנה, באמצעות שלל תוכניות-רווחה של מרכז החסד "שערי צדק" במוסקבה.

האירועים כולם ייערכו בעז"ה תחת הכותרת "כי האדם עץ השדה", אשר ידגיש את ייחודו של המוסד, בסיוע וסעד לאותם גלמודים ונזקקים,  כמו טיפול מסור לשתיל עץ, וגם בהיותו כבר עץ מבוגר זקוק הוא לטיפול מסור, לעמוד כנגד כל רוח מצויה, וכזו שאינה.

האירועים המרכזיים ייערכו ביום שישי, י"ד שבט, ערב שבת קודש פרשת בשלח, ראש השנה לאילנות, בהשתתפות קשת רחבה של אישיים ואורחים רבים, ובראשם רבה של רוסיה הרב בערל לאזאר, המלווה את המוסד דבר יום ביומו.

האירוע ייפתח בפתיחת גלריית ציורים של אילנות ופירות עץ, מעשי ידיהם של הזקנים עצמם, שצוירו במסגרת כיתות הריפוי ועיסוק של מרכז החסד.

ומשם לאירוע המרכזי באולם בית התמחוי המפואר שבבניין, בו יכינו הקשישים והנזקקים בעצמם את "סלט הפירות הגדול ביותר ברוסיה", שיוכן במקום ויוכנס לתוך סיר מיוחד וענק שמיוצר במיוחד בימים אלה במוסקבה.

הסלט הענק יורכב מכחמשה טון של פירות שונים, שנתרמו על ידי ידידי מרכז החסד, התומכים במשך כל השנה בפעילות הרבה של המוסד המפואר, עבור חמש-עשרה אלף יהודים הרשומים במרכז, ומקבלים באופן שוטף סיוע ועזרה במזון, רפואה, ביגוד, תרופות, השאלת ציוד רפואי ועוד רבות. 

עם סיום הכנת הסלט הענק, ולאחר צילומים ע"י נציגי התקשורת הרוסית, שמתעניינת ואף הבטיחה את השתתפותה, יחולק הסלט לתוך אלפי אריזות פלסטיק מיוחדות, לחלוקה לנזקקים לקראת חג ט"ו בשבט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.