מערכת COL | יום ו' שבט ה׳תש״ע 21.01.2010

JEM: הביאו מידע אודות אנשי ממשל וצבא שנפגשו עם הרבי

JEM
שישים שנה – שישים ראיונות: בקשר עם מלאת שישים שנה לנשיאות הרבי, יוצאים בחברת המדיה החב"דית JEM בפרוייקט חסר תקדים ● בתקופה הקרובה ייערכו שישים ראיונות עם שישים אישים בכירים במערכת הצבאית, הבטחונית והממשלתית, שהיו בקשר עם הרבי, ואשר הרבי שוחח עמם אודות הגנת ובטחון העם והארץ ● מכירים אישיות צבאית שהייתה בקשר עם הרבי? בואו לסייע לסיפור המלא
JEM: הביאו מידע אודות אנשי ממשל וצבא שנפגשו עם הרבי
שישים שנה – שישים ראיונות: בקשר עם מלאת שישים שנה לנשיאות הרבי ביו"ד שבט הבא עלינו טובה, יוצאים בחברת המדיה החב"דית JEM בפרוייקט חסר תקדים. בתקופה הקרובה ייערכו שישים ראיונות עם שישים אישים בכירים במערכת הצבאית, הבטחונית והממשלתית בארץ הקודש, שהיו בקשר עם הרבי במהלך שנות הנשיאות, ואשר הרבי שוחח עמם אודות הגנת ובטחון העם והארץ.

הפרוייקט הייחודי וחסר התקדים הזה מתאפשר הודות לתרומה נכבדה שהרים בימים אלו הנדיב החסידי הרב יוסף יצחק הכהן גוטניק ממלבורן אוסטרליה, שכידוע זכה להיות שליחו המיוחד של הרבי לענייני שלימות הארץ.

כזכור, לפני שבועות אחדים יצא לאור, בתרומתו של הרב גוטניק, החלק הראשון בסדרה היוקרתית "אמונה ובטחון – צבא ומודיעין", בה התראיינו ששה אישים מראשי מערכת הבטחון בארץ, ובהם ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי, האלוף יוסי בן חנן, ועוד אישים שמספרים לראשונה את הקשר הקרוב וההשפעה הרבה שהייתה לרבי על המערכת הצבאית והבטחונית בארץ.

בחברת JEM פונים בקריאה לציבור אנ"ש, השלוחים והתמימים, לסייע בעריכת ראיונות אלו. "כיום", אומרים עורכי ומפיקי הסדרה, "יש במסדי הנתונים שלנו רשימה של ארבעים וחמש אישים בכירים מראשי המערכת הצבאית, הבטחונית והממשלתית בארץ הקודש שאנו יודעים שהיו בקשרים עם הרבי וזכו לשמוע מהרבי דברים אודות שלימות והגנת העם והארץ, ובעזרת ה' בתקופה הקרובה אנו נראיין אישים אלו, והם יספרו ויגלו לראשונה את מערך הקשרים שלהם עם הרבי.

כדי שנוכל להשלים ולקיים שישים ראיונות בשנת השישים לנשיאות, אנו פונים ומבקשים מציבור אנ"ש והשלוחים, אשר באם מישהו יודע על אנשים או מכרים מתחומי המערכת הצבאית והמערכת השלטונית שהיו בקשרים עם הרבי שלא היו ידועים עד כה, להעביר את המידע המלא שברשותו לחברת JEM, כדי שנוכל ליצור אתו קשר ולצרף אותו למעגל המרואיינים".

מי שיש בידו מידע אודות אישים בתחומים האמורים שהיו בקשרים עם הרבי, מתבקש להתקשר למשרד JEM בניו יורק, בטלפון 718-7746000, או באמצעות הדואר האלקטרוני, בכתובת [email protected] או למסור את המידע למשרד JEM בארץ הקודש, בטלפון 03-9608018, ובדואר האלקטרוני בכתובת [email protected]

הרב אלקנה שמוטקין, מנהל JEM, מסר כי "חלק משמעותי מהראיונות שנערכים על ידי אנשי JEM, מגיע בעקבות מידע מהימן שנמסר ל JEM מחסידים, שמוסרים מידע על אישים שהיו בקשר עם הרבי. אין לנו ספק שגם בהפקה זו המידע שבידי הציבור הרחב יוכל להיות לעזר רב, כדי שיחד נוכל להגיש בפני הציבור הרחב את הסיפור המלא של אהבתו והתמסרותו של הרבי לתושבי ולבטחון ארץ הקודש".

לצפייה בפתיח לחלק הראשון בסדרת "אמונה ובטחון" לחץ כאן: http://www.vimeo.com/7564261
לרכישת מקוונת של ההפקה "אמונה ובטחון" לחץ כאן: http://www.jem.co.il/
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.