מערכת COL | יום ו' שבט ה׳תש״ע 21.01.2010

TheMarker: הבנק הכריז על תרומה, וחב"ד נלחמת

הזירה האינטרנטית של חסידי חב"ד רועשת וגועשת: בנק ג'יי פי מורגן צ'ייס האמריקאי הכריז בשבוע האחרון על תחרות שבה ייקבע איזו עמותה עולמית תזכה לתרומה בסך מיליון דולר, כך מדווח TheMarker ● לשלב הגמר של 100 העמותות המובילות עלתה גם עמותה של חסידות חב"ד בשם "מעגל הידידות", הנמצאת כרגע במקום החמישי בתחרות. בעקבות כך, פתחו בימים האחרונים חסידי חב"ד באינטרנט בקמפיין נרחב באמצעות הרשתות החברתיות ואתרי החסידות כדי לקרוא לגולשים להצביע לעמותה  לסיפור המלא+ עיזרו לאירגון חב"די לקבל מליון דולר+ יש לך פייסבוק? אל תדלג על הכתבה הזאת
TheMarker: הבנק הכריז על תרומה, וחב

הזירה האינטרנטית של חסידי חב"ד רועשת וגועשת: בנק ג'יי פי מורגן צ'ייס האמריקאי הכריז בשבוע האחרון על תחרות שבה ייקבע איזו עמותה עולמית תזכה לתרומה בסך מיליון דולר, כך מדווח TheMarker. העמותה שתקבל את התרומה היא זו שתזכה למספר ההצבעות הרב ביותר באתר פייסבוק. התחרות אמורה להיסגר בשבת.

לשלב הגמר של 100 העמותות המובילות עלתה גם עמותה של חסידות חב"ד בשם "מעגל הידידות", שמסייעת לילדים נכים ולנוער במצוקה. כרגע נמצאת העמותה במקום החמישי בתחרות. בעקבות כך, פתחו בימים האחרונים חסידי חב"ד באינטרנט בקמפיין נרחב באמצעות הרשתות החברתיות ואתרי החסידות כדי לקרוא לגולשים להצביע לעמותה.

"לפני כמה חודשים ראינו כי הבנק, התורם למעלה מ-100 מיליון דולר בשנה לארגוני חסד, רוצה לחלק 5 מיליון דולר לפי הצבעות הקהל", סיפר הרב לוי שמטוב, שהקים את סניף הארגון בדטרויט. "מתוך 500 אלף ארגונים שהשתתפו בתחרות, קיבלו 100 ארגונים תרומה של 25 אלף דולר. מתוך 100 הזוכים, יקבל אחד הארגונים מיליון דולר. האם יש לנו סיכוים לקחת את הפרס? בהחלט שצריך ברכה לכך. מוכרחים ללכת ולעבוד כדי שיהיה לנו את המספר הזה. אם ננצח, זה יהיה קידוש ה' גדול".

החסידים טוענים כי כרגע חסרים להם 20 אלף קולות כדי לכבוש את המקום הראשון.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.