מערכת COL | יום ג' שבט ה׳תש״ע 18.01.2010

חב"ד באשקלון: מגיעים מוכנים לכיתה א'

תלמידי גני החובה של חב"ד אשקלון ערכו ביקור היכרות עם כיתה א'. בגני החובה של חב"ד באשקלון שמים דגש מיוחד על הכנת הילדים לכיתה א'. במשך השנה הגננות ומורות מיוחדות מלמדות את הילדים קריאה וכתיבה, חשבון, כישורי שפה, לוגיקה ועוד על מנת להכין את הילדים בצורה הטובה ביותר לעלייה לבית הספר. ואכן הילדים המגיעים מגני חב"ד מבוקשים מאוד בכל בתי הספר בעיר  לדיווח ולתמונות
חב
תלמידי גני החובה של חב"ד אשקלון ערכו ביקור היכרות עם כיתה א'. בגני החובה של חב"ד באשקלון שמים דגש מיוחד על הכנת הילדים לכיתה א'. במשך השנה הגננות ומורות מיוחדות מלמדות את הילדים קריאה וכתיבה, חשבון, כישורי שפה, לוגיקה ועוד על מנת להכין את הילדים בצורה הטובה ביותר לעלייה לבית הספר. ואכן הילדים המגיעים מגני חב"ד מבוקשים מאוד בכל בתי הספר בעיר.

במסגרת ההכנה לכיתה א' הגיעו הילדים לביקור בבתי ספר חב"ד בעיר. הילדים נהנו מפעילות חוויתית שנערכה עבורם על ידי המחנכת של כיתה א', נחשפו לנהלי כיתה, לעבודה בכיתה, למורה, להפסקה ולהווי בית הספר. במסגרת הביקור קיבל כל ילד מארז מהודר ובו חוברת מושקעת שנערכה בפיקוח דידקטי ובה עבודות הכנה לכיתה א' וכן שי נאה ומשחק.

ילדי הגנים נהנו לפגוש את חבריהם מהשנה שעברה שהיום כבר לומדים בכיתה א'. הילדים סיפרו להם כמה כיף לבוא לבית הספר, ואיך הם מרגישים בבית במסגרת בית הספר.

הביקור בבית הספר יחד עם הגננות והחברים מהגן תורם להפגת החששות של הקטנים מפני המעבר לבית ספר. ותורם לביטחונם העצמי בימיהם הראשונות בכיתה א'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.