מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תש״ע 15.01.2010

צבאות השם מציג פרויקט מיוחד: שישים שונים

במסגרת מבצע ההכנה ליום הבהיר יו"ד שבט הפיק ארגון צבאות השם בכפר חב"ד שתי חוברות מיוחדות המסכמות את תולדות הרבי ופועליו בשישים שנות נשיאותו בצורה חווייתית ומרתקת. בפנים: צפו בתמונות שערי החוברות  לסיפור המלא
צבאות השם מציג פרויקט מיוחד: שישים שונים
עבור ילדי כפר חב"ד, צמד המילים "שישים שונים" הוא מושג של ממש שהפך להגדה יומיומית. בהפסקות, בזמני המנוחה, ובכל רגע פנוי – תמצאו אותם, את ילדי הכפר, אוחזים בידם חוברת ססגונית ומשננים ללא הרף.  

לאלו שעדיין אינם יודעים, מדובר בחוברת "שישים שונים" שהוציא-לאור ארגון צבאות השם הפועל בכפר על-ידי תלמידי ישיבת תומכי תמימים המרכזית, במסגרת מבצע ההכנה לקראת יום הבהיר יו"ד שבט – שישים שנה לנשיאות הרבי.

ובכן, זה התחיל עם חוברת – חלק ראשון – המגישה את תולדות הרבי ופועליו מעת הולדתו ועד לקבלת הנשיאות. "שנים ראשונות", נקרא חלק זה והוא מחולק לחמישה פרקים לפי חלוקת התקופות.

כאשר סיימו חיילי צבאות השם לשנן את החוברת הראשונה ואף נבחנו על תוכנה, הופיעה החוברת השנייה "שנות נשיאות" המגישה את שישים שנות נשיאות הרבי, וזו כנראה החוברת שראיתם מלווה את ילדי הכפר בכל מקום...

אמרנו הגדה, אבל אם תרצו – זוהי בעצם אגדה... פרוייקט רב היקף וחסר תקדים בצורת חוברות מושקעות ערוכות בידי צוות מקצועי ומיומן, מוגשות בצורה חווייתית ומרתקת ומלוות בתמונות ובביצועים גרפיים יוצאים-מן-הכלל!

הבאנו בפניכם, בבחינת טעימה של ממש, את תמונות השערים המרהיבים של חוברות השישים...  
  
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.