השלוחים דנו: כיצד למתג את בית חב"ד? ● גלריה
שרון גושן, ניר עציון
בפתחו של יום השלישי של כינוס השלוחים השנתי של צעירי-חב"ד נערך מקיבץ סדנאות שבמרכזו: "מיתוג ומיצוב בית חב"ד" - האם הקהל רואה אותנו כפי שאנו חושבים? כפי שהיינו רוצים? הברירה בידינו והיא תלוייה במיתוג ובמיצוב של בית חב"ד. מיתוג ומיצוב כאמצעי עיקרי להעברת מסרים וחיבור הקהל.
את הסדנא הנחה הרב שלום גליצנשטיין השליח בשכונת בבלי-ת"א, והרב ירחמיאל גורליק חולון, והרצו בו: מר אמוץ טפרברג, סמנכ"ל טפרברג– גם אתה יכול להפוך למותג מצליח.
סדנא נוספת עסקה ב"תוכניות אירוח וחוויה" - בהשתתפות השלוחים: הרב מנחם קליין, אילת, אוצר הסת"ם, צפת - ר' רן שטורך; מרכז יהדות ומדבר, מצפה רמון - הרב צבי סלונים; הרב ויקטור עטיה, קריית ארבע – חברון; יהדות על המצדה - הרב שניאור לישנר על מיזם תיירות של בית חב"ד קריית שמונה, הרב שמעון אלהרר; חב"ד על המים, טבריה - הרב שניאור טורקוב. סדנאות נוספות היו "הדור הבוגר בשליחות", ו"תוכנית בר מצווה ובת מצווה".
ארוחת הצהרים נוצלה לדברים שנשאו: הרב שמעון גדסי, אפקה א' - ת"א, הרב גבריאל סוראני, רב המועצה האזורית חוף הכרמל, שלימות הארץ: זעקת התורה, העם וארץ ישראל – שלוחי יש"ע, דוברי רוסית: הרב מאיר וורזוב, מנהל אגף קליטת עלייה בצאגו"ח, ברית יוסף יצחק: ר' אלכס אסנין, אחראי הסברה.
במרכז ארוחת הצהרים פרצו השלוחים בריקוד ספונטי שנמשך שעה ארוכה.