מערכת COL | יום כ"ד טבת ה׳תש״ע 10.01.2010

חברות 'טעמן' ו'יקב טפרברג' נרתמו לטובת כנס השלוחים

להצלחתו של כנס השלוחים הארצי שיפתח מחר במלון ניר עציון, נרתמו חברת מוצרי המזון 'טעמן' והיקב היוקרתי 'טפרברג' שהעניקו את חסותם לתיק היד השימושי אותו יקבל כל אחד מהשלוחים, ויערכו עם ציבור השלוחים מבצעי שיווק ומכירות לתועלת 257 בתי חב"ד הפזורים בישראל  לסיפור המלא
חברות 'טעמן' ו'יקב טפרברג' נרתמו לטובת כנס השלוחים
השלוחים בתמונה קבוצתית אשתקד (צילום: ברלה שיינר, COL) ● מימין: לוגו החברות
להצלחתו של כנס השלוחים הארצי שיפתח מחר במלון ניר עציון, נרתמו חברת מוצרי המזון 'טעמן' והיקב היוקרתי 'טפרברג' שהעניקו את חסותם לתיק היד השימושי אותו יקבל כל אחד מהשלוחים, ויערכו עם ציבור השלוחים מבצעי שיווק ומכירות לתועלת 257 בתי חב"ד הפזורים בישראל.

חברת 'טעמן' היא מהחברות המובילות במשק בתחום מוצרי המזון הבסיסי והממתקים ולחברה שלל מוצרים מגוונים. יקב טפרברג הוא יקב משפחתי הפועל כבר שישה דורות באזור ירושלים ומפיק יין אכותי במבחר סגנונות מזני ענבים איכותיים. לשתי החברות ההכשר המהודר של בד"ץ העדה החרדית, ירושלים.

מנכ"ל חברת טעמן, מר שלום חיים, וסמנכ"ל יקבי טפרברג, מר אמוץ טפרברג, צפויים גם להגיע ולקחת חלק בכינוס ולהעניק לשלוחים מנסיונם העשיר בניהול חברות מובילות ומיתוגם כמוצר מצליח ומנצח. בשתי החברות ציינו כי העניקו בשמחה, בגאווה ובהצדעה את חסותן לכינוס ולשלוחים. עוד צויין כי מבחינתם זוהי רק יריית הפתיחה לקראת קמפיניים שמיועדים ספציפית לציבור אנ"ש והשלוחים, וכי בזמן הקרוב צפויים מבצעים ומכירות מיוחדים בריכוזי אנ"ש ולבתי חב"ד בישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.