מערכת COL | יום כ' טבת ה׳תש״ע 06.01.2010

רם עמנואל: "נמאס לנו מכם, הישראלים"

"נמאס לנו מכם הישראלים שמאמצים רעיונות נכונים מספר חודשים מאוחר מדי, כך שהם נהיים כבר בלתי יעילים" - כך אומר ראש הסגל בבית הלבן רם עמנואל, בפגישתו לאחרונה עם קונסול ישראל בלוס אנג'לס  לסיפור המלא
רם עמנואל:
רם עמנואל בתצלום עם ילד חב"די בניו-יורק (צילום ארכיון: ישראל ברדוגו)

כעס רב בממשל בוושינגטון הן על ישראל והן על הרשות הפלסטינית - כך עלה מדברים שאמר ראש הסגל בבית הלבן, רם עמנואל, בפגישתו לאחרונה עם קונסול ישראל בלוס אנג'לס, יקי דיין, לפני כשבועיים וחצי.

על-פי הדיווח ב'גלי-צה"ל', דיין דיווח למשרד החוץ בירושלים כי בפגישה אמר לו עמנואל: "נמאס לנו מכם הישראלים שמאמצים רעיונות נכונים מספר חודשים מאוחר מדי, כך שהם נהיים כבר בלתי יעילים. כמו כן נמאס לנו גם מהפלסטינים שלעולם אינם מחמיצים הזדמנות להפסיד הזדמנות. אם לא תהיה התקדמות בתהליך המדיני נקטין את ההתעסקות והמעורבות בסכסוך כי יש לארצות הברית נושאים אחרים לעסוק בהם".

התלונות כלפי ישראל נאמרו בהקשר הכרתו המאוחרת של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעיקרון "שתי מדינות לשני עמים", וכן על ביצוע ההקפאה בהתנחלויות, חודשים רבים אחרי שארצות הברית ביקשה מישראל לעשות כן.

עמנואל הסביר כי "תוכנית אולמרט" נדחתה על ידי שני הצדדים, אולם הוסיף ואמר כי אם בכל זאת ישיגו הצדדים התקדמות מדינית כלשהי, ייתכן ונשיא ארצות הברית, ברק אובמה, יגיע לביקור בישראל ובאזור.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.