מערכת COL | יום כ' טבת ה׳תש״ע 06.01.2010

טבריה: פעילות חב"דית בקבר הרמב"ם ביום ההילולא

בית חב"ד טבריה ערך כינוס ברוב עם בציונו הרמב"ם ששולב בסיום הלכות אישות ברמב"ם ● במהלך היום זרמו מאות אנשים למקום שהשתתפו באירוע מיוחד לכבודו של הרמב"ם ● הילדים גרמו נחת רוח רב כאשר צעקו בגאווה יהודית את הפרק תהלים של הרבי ושנים-עשר הפסוקים ● במקום הוצב גם דוכן מכירות ספרי חסידות לדיווח ולתמונות   
טבריה: פעילות חב
ידוע בקשתו הקדושה של הרבי לקבוע שיעורי תורה ברבים, ביחד עם זה מצטרף התקנה ללימוד משנה תורה לרמב"ם לפי המורה שיעור, אז כדי לגרום נח"ר לרבי מתקיים בעיה"ק טבריה מדי יום שלושה שיעורים ברמב"ם.

בהתקרב יום ההילולא של הרמב"ם, התאחדו לומדי השיעורים ללימוד בצוותא על ציונו של הרמב"ם, וסיימו את הלכות אישות בספר נשים לפי המסלול ללימוד פרק אחד ליום. באירוע דובר על החשיבות בלימוד הרמב"ם אשר ע"י מקיפים את כל התורה כולה ואשר ע"י כך מתאחדים רבבות אלפי יהודים מדי יום בלימוד פרק אחד בצוותא.

את פני האנשים אשר הגיעו להשתטח על בציונו של הרמב"ם, קיבל דוכן מכירות גדול של ספרי חסידות, אשר הקימו תלמידי ישיבת תומכי תמימים טבריה (סניף מישיבת תו"ת מגדל העמק) – להפצת תורת החסידות. אנשים מכל העדות באו לדוכן ספרי חסידות ובקשו לטעום ולראות כי טוב ה'.

במשך היום זרמו מאות אנשים למקום, בין הבאים הגיעו קבוצות של תלמידים משלל מוסדות, ובניהם הגיעו גני חב"ד אשר פועלים בעיר בהנהלת הרב יוסף קרמר מנהל בית חב"ד המרכזי, והשתתפו באירוע מיוחד לכבודו של הרמב"ם. הילדים גרמו נחת רוח רב כאשר צעקו בגאווה יהודית את הפרק תהלים של הרבי ושנים-עשר הפסוקים.

ובדאי שכל זה היה עוד צעד חשוב לקיום ההלכה אשר הרמב"ם פוסק בספרו אשר יגיע זמן שיעמוד מלך מבית דוד עד אשר יבנה בית המקדש במקומו יקבץ נדחי ישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.