מערכת COL | יום כ' טבת ה׳תש״ע 06.01.2010

בי"ס חב"ד באשקלון אירח אסיפת מנהלי בתי ספר מהדרום

כ-30 מנהלי בתי ספר ממ"ד, מכל איזור הדרום התכנסו לאסיפת מנהלים בארגונו של מפקח בתי הספר מר זאב אלדר בבית ספר "אור חיה" – חב"ד אשקלון ● מנהלת בית הספר סיפרה לאורחים על המבצע השנתי של בית הספר שנערך לתלמידות במסגרת פעילות צבאות ה' הבית ספרית. והציגה בפניהם את הקיר המוקדש לנושא ואת החוברת היפה שהפיק בית הספר במסגרת המבצע "בדרך ארץ צועדות לגאולה", שמשלב את תוכנית השגרירים של משרד החינוך לסיפור המלא
בי
כ-30 מנהלי בתי ספר ממ"ד, מכל איזור הדרום התכנסו לאסיפת מנהלים בארגונו של מפקח בתי הספר מר זאב אלדר בבית ספר "אור חיה" – חב"ד אשקלון.

המפקח אמר למנהלת בית הספר, הגב' חנה וולף, שהוא מעריך את העשייה החינוכית של בתי ספר חב"ד באשקלון ולכן בחר לעשות אצלם את האסיפה.

לאחר שהתכנסו המנהלים בחדר הספרייה של בית הספר, פתח הרב ליברמן, שליח הרבי הראשי לאשקלון, בדברי ברכה. הרב ליברמן דיבר על גזירת פרעה, וההשוואה בין הגזירה על הבנות לגזירה על הבנים. בנוסף הוא המשיל את שרשרת הדורות למירוץ שליחים, שבאולימפיאדה ארה"ב הפסידה במירוץ בגלל שמסירת המוט לא הייתה כראוי וכתוצאה מכך נפל המוט לאחד הרצים.

כך גם מנהלי בתי הספר שמקבלים את המוט מהדור הקודם אחראים על העברתו בשלמות ובצורה הנכונה לתלמידים שהם הרצים של הדור הבא. בסיום דבריו הודה הרב ליברמן למפקח, מר אלדר, על השקעתו הרבה בשילוב מוצלח של בתי ספר חב"ד אשקלון במסגרת הממ"ד.

לאחר דברי הברכה הציגה המנהלת הגב' וולף את הייחודיות של בתי ספר חב"ד שמחנכים על פי הוראות הרבי ועל פי שיטת חב"ד לקיום המצוות מתוך חיות ושמחה.
הגב. וולף הציגה בפני המנהלים את הפעילות החברתית הנערכת בבית הספר המשלבת את הוראות משרד החינוך ומקנה לתלמידות ערכים ומידות.

היא סיפרה על המבצע השנתי של בית הספר שנערך לתלמידות במסגרת פעילות צבאות ה' הבית ספרית. והציגה בפניהם את הקיר המוקדש לנושא ואת החוברת היפה שהפיק בית הספר במסגרת המבצע "בדרך ארץ צועדות לגאולה", שמשלב את תוכנית השגרירים של משרד החינוך.

לאחר מכן דיבר המפקח בפני המנהלים, שיבח את בתי הספר של חב"ד אשקלון והתחיל בתוכנית הפדגוגית של היום. בהפסקה נהנו המנהלים מארוחה חמה ועשירה.

לאחר האסיפה ציינו מנהלים רבים בפני המנהלת את התרשמותם מהתוכנית החברתית, מהסדר בבית הספר ומההשקעה שרואים בכל פינה בבית הספר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.