מערכת COL | יום י"ח טבת ה׳תש״ע 04.01.2010

עו"ד ארז: "7,000 תושבים ואין מקום להקים בית כנסת"?

 עו"ד איתן ארז שנבחר לחבר ועד שכונת "כוכב הצפון", בבחירות הסוערות שהיו בשבוע שעבר, אומר היום לעיתון "הארץ" כי הקמפיין רווי השנאה שניהלו כמה מהמתמודדים נגדו, שניסו להציגו כשתול של תנועת חב"ד בשאיפה להפוך את השכונה לחרדית - "הותיר שכונה חבולה ומצולקת השקועה על צוואר בשנאת חינם" לסיפור המלא
עו
צילום: ארכיון

 עו"ד איתן ארז שנבחר לחבר ועד שכונת "כוכב הצפון", בבחירות הסוערות שהיו בשבוע שעבר, אומר היום לעיתון "הארץ" כי הקמפיין רווי השנאה שניהלו כמה מהמתמודדים נגדו, שניסו להציגו כשתול של תנועת חב"ד בשאיפה להפוך את השכונה לחרדית - "הותיר שכונה חבולה ומצולקת השקועה על צוואר בשנאת חינם".

על ההתנגדות לבניית בית הכנסת הוא אומר: "לא יתכן שבשכונה בה חיים 7,000 תושבים יהודים לא יהיה בית כנסת. מידי יום כיפור 500 איש נאלצים להצטופף באוהל שעולה 60 אלף שקל בכל שנה. אני אדם מסורתי למרות שאינני חובש כיפה ביומיום. הקשר שלי לתנועת חב"ד מסתכם בכך שכאשר אני מבקר במדינות כמו סין או תאילנד ורוצה ארוחת שבת עם קידוש, אני הולך לבית חב״ד באותו מקום".

עוד הוסיף כי "אילו היו טוענים באירופה שלא רוצים שליהודים יהיה בית כנסת ולא רוצים לראות דתיים עם זקן שמניחים תפילין, היינו קוראים לזה אנטישמיות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.