מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תש״ע 03.01.2010

חדש: קורס בסוד הפרשה לחומש שמות

לקראת תחילת ספר שמות יצאה לאור סדרה חדשה של הקורס הפופולרי "בסוד הפרשה" לחומש שמות" היוצא לאור על ידי בית חב"ד המרכזי בבאר שבע והמרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד ● הקורס כולל ערכה של חוברת למרצה, חוברת מהודרת ומושקעת של מקורות למשתתף, תקליטור מצגות ויזואליות ועוד. כמו-כן מידי שבוע יוצא לאור עלון מיוחד המסכם את מהלך השיעור לחלוקה למשתתפים. הדפים למשתתף יוצאים לאור גם בשפות רוסית, צרפתית – זאת בסיוע שלוחים מחו"ל המוסרים את הקורס  לסיפור המלא
חדש: קורס בסוד הפרשה לחומש שמות

לקראת תחילת ספר שמות יצאה לאור סדרה חדשה של הקורס הפופולרי "בסוד הפרשה" לחומש שמות" היוצא לאור על ידי בית חב"ד המרכזי בבאר שבע והמרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד.

"אנו בניך ואתה אבינו" – זהו שמו של הקורס החדש. כל שיעור עיוני על פרשת השבוע יכלול היבט מזווית חדשה על מערכת היחסים לאורך ההיסטוריה בין הקב"ה ובין בני ישראל. מדוע אנו נקראים בניו של הקב"ה? האם אנו ילדיו הקטנים הנשענים עליו בערגה, או שמה בנים גדולים הנדרשים להוכיח התנהגות למופת? ועוד..

הקורס כולל ערכה של חוברת למרצה, חוברת מהודרת ומושקעת של מקורות למשתתף, תקליטור מצגות ויזואליות ועוד. כמו-כן מידי שבוע יוצא לאור עלון מיוחד המסכם את מהלך השיעור לחלוקה למשתתפים. הדפים למשתתף יוצאים לאור גם בשפות רוסית, צרפתית – זאת בסיוע שלוחים מחו"ל המוסרים את הקורס.

במהלך התקופה בה פועלים הקורסים, הם זוכים להצלחה רבה, כאשר השיעור נמסר היום בלמעלה מ-200 מוקדים בארץ ובעולם, ומידי שבוע מצטרפים שלוחים נוספים ותלמידיהם מהארץ ומחו"ל למעגל המשתמשים, גם מוסדות חינוך ומורים המבקשים לשדרג את שיעורי פרשת השבוע שלהם מגלים התעניינות רבה בקורס המצליח.

בתי חב"ד ומוסדות יכולים להזמין את הקורס במרכז לעזרי שליחות – שע"י צעירי אגודת חב"ד. פרטים נוספים במייל : [email protected]




 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.