מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תש״ע 03.01.2010

באר ששתית ממנה - אל תירק לתוכה ● מאמר דעה

אחי השלוחים, ביננו לבין עצמנו, כמה תרומה גדולה תרמו האתרים החב"דיים מאז שהתחילו לדווח על פעולות כאלו ואחרות, וכמה השפיעו על היכולת שלנו לגייס כספים מתורמים? מאמר תגובה לקמפיין הנגטיבי של "יוסף בארי" בעיתון כפר-חב"ד למאמר המלא
באר ששתית ממנה - אל תירק לתוכה ● מאמר דעה
השלוחים (צילום ארכיון: מאיר דהן, COL)

לעורכי האתר הנכבדים

קראתי בשבועות האחרונים את מר יוסף בארי בעיתון כפר חב"ד ונמלאתי זעם עצום.

ולא, אין בכוונתי כלל וכלל להגן על האתרים בעניין התגובות הידוע, שלדעתי בוודאי מצריך התערבות חיצונית ופיקוח הדוק ביותר, ובאם עורכי האתרים אינם מסוגלים לבצע זאת , אזי יידרש התערבות חיצונית כדי לפקח פיקוח מוחלט על לשון הרע ורכילות.

מה שהרתיח אותי, היא העובדה שמנצלים עובדה זו כדי להכפיש האתרים באמתלה שכביכול אחד התורמים הגדולים נמנע מלתרום בגלל תגובה כזו או אחרת.

ואני שואל, אחי השלוחים, ביננו לבין עצמנו, כמה תרומה גדולה תרמו האתרים החב"דיים מאז שהתחילו לדווח על פעולות כאלו ואחרות, וכמה השפיעו על היכולת לגייס כספים מתורמים. הרי מטרת כל שליח ושליח שמפרסם עשייתו באתרים אינה כדי להאדיר שמו אלא כדי שיוכל על ידי כך לאסוף כספים. 

מר בארי הנכבד, האין זו כפיות טובה, לאחוז במקרה אחד שכביכול נעשה נזק לתרומה כלשהי, ולא לאמר שום דבר על שנים של פרסומת לשם שמים שבודאי השפיעה כהנה וכהנה על מאות ואלפי תרומות למאות ואלפי שלוחים.

יותר מכך, הכותב הנכבד מצא לו האכסניה המתאימה ביותר לכתוב דעה זו. עיתון "כפר חב"ד" אשר יודעים אנו כמה זיעה ועמל (לשמועות בדבר תשלום וכו' אף פעם לא האמנתי) נצטרכנו  כדי לקבל בעיתון איזשהי שורה שמזכירה פעולה כלשהי אחת לכמה שנים טובות. ובפועל יוצא מכך, כמה תרומה תרם העיתון ליכולת של המוסדות לגייס כספים.

זאת לעומת פעילותם של האתרים, המהווים שופר אמיתי לפעילות השלוחים. אל תראו ואל תחתו מן הצבועים, המצטדקים ויפי הנפש. המשיכו להיות השופר של השלוחים ולשאת בגאון וברמה את שם חב"ד.

על החתום,
שליח (לא כפוי טובה) המכיר את פועלכם ומודה לכם על הכל

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.