מערכת COL | יום י"ג טבת ה׳תש״ע 30.12.2009

נציגות ארגון נשי ובנות חב"ד מכל הארץ התאספו

באסיפה שכותרתה 'נשי ובנות חב"ד - השליחות שלי' קיבלו נציגות ארגון נשי ובנות חב"ד, שהגיעו מכל קצות הארץ למסעדת 770 בכפר חב"ד, חיזוק בתחושת השליחות החשובה שייחס הרבי לפעילות עם נשי ובנות ישראל בכל אתר וסניף ● הן דנו בפריסה השנתית של לוח האירועים, נהנו מארוחת צהרים משותפת ומשירתה של מיכל אקבוים מירושלים. התייחדו עם זכרן של חברות שהלכו לעולמן טרם עת וגם קיבלו דיסק עם השמעת בכורה של שירי הארגון הנבחרים  לסיפור המלא
נציגות ארגון נשי ובנות חב
חלק מהנציגות שהשתתפו. עם הפנים לפעילות נוספת
באסיפה שכותרתה 'נשי ובנות חב"ד - השליחות שלי' קיבלו נציגות הארגון שהגיעו מכל קצות הארץ, חיזוק בתחושת השליחות החשובה שייחס הרבי לפעילות עם נשי ובנות ישראל בכל אתר וסניף. לקראת האירוע לוקטו בעזרת הרב זושא וולף איגרות קודש שנכתבו על ידי הרבי במרוצת השנים לנשים, אשר ביקשו מהרבי ברכה בתחומי החיים השונים. דרך לקט שנחלק לשלוש הברכות העיקריות: בני, חיי ומזוני, למדו הנציגות ביחד עם הגב' זילברשטרום מארגון נשי ובנות חב"ד, וראו במוחש כיצד יחד עם הברכה, מפנה הרבי את כל הנשים ליטול חלק בפעילות עם נשים ובנות ומצביע על פעילות זו כצינור לברכה.

עם בואה קיבלה כל נציגה דיסק משירי הארגון וכן משירי ארגוני הבת של נשי ובנות חב"ד, תנועת הנוער 'בת מלך' ותנועת הבוגרות 'בנות חב"ד'. שירים אלו, מהכנסים הארציים האחרונים, טרם הופצו בציבור, ולנציגות ניתנה זכות הבכורה בשמיעתם. השירים הם בביצוע בנות חב"ד ונשי חב"ד ברחבי הארץ, חמישה מהם בשירתה של אסתי זילברשטרום, מבנות חב"ד בראשון לציון. חומרים נוספים שיצאו לאור בשנים האחרונות על ידי הארגון חולקו והועמדו למכירה לנוחיות המשתתפות. הנשים התכבדו בארוחת צהריים, שהוכנה בסיועם האדיב של ר' נחום מזרחי ובתי עסק בכפר חב"ד – שייקביץ בשר, ליפשיץ עופות, ריבקין ירקות, היפר ליפסקר ור' אהרון כהן.

את פרק ק"ח בתהלים קראה השליחה מפרו, הגב' שרה בלומנפלד. הכול איחלו לה הצלחה רבה בשליחותה. הוקרנו קטעי וידאו משמחת הניצחון בה' בטבת תשמ"ח – 'דידן נצח. מראה הרבי והחסידים בשמחתם ב-770 עוררו שמחה בלבבות. ניגוני חב"ד הושרו על ידי כולם ברגש ובצוותא, עם הזמרת שהגיעה במיוחד מירושלים, הגב' מיכל אקבוים (0508380096).

דרישות שלום מפעילות בסניפים נמסרו על ידי נציגות נשי ובנות חב"ד מצפון ומדרום. השליחה שרה רבקה ליפש מקריית אליעזר-חיפה, סיפרה חוויות מההיערכות המורכבת לקראת האירוע המוצלח מאוד בחנוכה, בו השתתפו למעלה מ-600 נשים מכל רחבי הארץ. היא עודדה נציגות מסניפים אחרים לקבל כבר עכשיו את ההחלטה על עריכת האירוע בשנה הבאה. יפה שעה אחת קודם להתארגנות מוצלחת, קל וחומר שנה אחת קודם. ששה סניפים הציגו את מועמדותם ובימים הקרובים תיערך במשרדי ארגון נשי ובנות חב"ד הגרלה שתכריע היכן יערך הכינוס בחג החנוכה הבעל"ט.

את דרישת השלום מהדרום הביאו הנציגות בבאר שבע, השליחה בלה גורליק והגב' דבורי ספיר. מצגת שהוכנה הציגה בפני החברות הנציגות מודל של התארגנות פנימית לפעילויות רבות בסניף: ועדת אירועים לנשים, ועדת 'שפרה ופועה', ועדת שמחות בקהילה ועוד. הנציגות סיפרו על חלוקת התפקידים ונתנו טיפים.

חלק חשוב באסיפה הוקדש לזכרן של שתי נציגות הארגון, שהלכו לעולמן בשנה האחרונה. האחת הגב' רויטל מעודה ז"ל מנתניה שנפטרה בקיץ, ימים ספורים לאחר כנס ה'הקהל' הארצי הענק ב'היכל נוקיה', בו התעקשה להשתתף בעצמה, במסירות נפש ממש. בסרטון מיוחד שהופק על ידי המשפחה בסיוע הנציגה מנתניה, גב' חני מינצברג תחי', סיפרו חברות מנתניה על אישיותה המיוחדת של רויטל ז"ל. חברה נוספת שיום האסיפה חל בדיוק ביום ה'שלושים' לפטירתה היא הגב' נאוה ברגמן ז"ל, נציגת הארגון בירושלים. חברתה הגב' מלכה קפלן נשאה דברים מרתקים לזכרה. באותו ערב התקיים ערב לציון ה'שלושים' על ידי נשי ובנות חב"ד בירושלים והנציגות נסעו היישר מהאסיפה בכפר חב"ד אל עצרת זיכרון זו. גם כלתה, הגב' רייזי ברגמן, שליחה צעירה הגיעה לאירוע ביום השלושים. את הפרק הזה חתם שיר מלא תקווה ואמונה: 'שלהבת השליחות' אותו כתבה והפיקה לקראת הכנס הארצי האחרון נציגת נשי ובנות חב"ד, השליחה שרה פרקש מיבנאל. גם השיר הזה הוא חלק מ'השמעות הבכורה' בדיסק שחולק לנציגות.

לוח האירועים המלא והגדוש לשנת תש"ע חולק למשתתפות באופן של מדבקות להדבקה לתזכורת ביומן. במקביל נידונו נושאים שונים הקשורים לפעילות הארגון, ביניהם הפורום החדש שנפתח לנציגות, מועדון 'נשי' ועוד. לקבלת לוח האירועים המפורט של נשי ובנות חב"ד לשנת תש"ע ניתן לפנות למשרדי הארגון בטלפון 9606142 03 או במייל [email protected].

האירוע הסתיים בבר תה ועוגה ומי שהספיקה נשארה לתמונה הקבוצתית המסורתית החותמת את האירוע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.