מערכת COL | יום י"א טבת ה׳תש״ע 28.12.2009

צפו בוידאו: המבחן שאיחד את תלמידי ישיבות גור, חב"ד, בעלזא

1,500 בני ישיבות ואברכים, נבחנו על הלכות ברכות הנהנין בשולחן ערוך הרב ובמשנה ברורה, ביוזמת המפעל הגדול "שערי הוראה" והפגינו את שליטתם המלאה בהלכות החשובות ● המחזה היה משובב נפש. בחורי ישיבות גור לצד תלמידי ישיבת "תולדות אברהם יצחק", וחסידי בעלזא ליד תלמידי ישיבות חב"ד. ובתווך מאות רבות מכל גווני הקשת הישיבתית. כאשר גם קבוצה בריסקאית צדה את עינינו ● עכשיו, הם נערכים למעמד השנתי ● בפנים: סיקור, תמונות, וידאו לסיפור המלא
צפו בוידאו: המבחן שאיחד את תלמידי ישיבות גור, חב
אלף וחמש מאות בני ישיבות ואברכים, נבחנו על הלכות ברכות הנהנין בשולחן ערוך הרב ובמשנה ברורה, ביוזמת המפעל הגדול "שערי הוראה" והפגינו את שליטתם המלאה בהלכות החשובות.

המחזה היה משובב נפש. בחורי ישיבות גור לצד תלמידי ישיבת "תולדות אברהם יצחק", וחסידי בעלזא ליד תלמידי ישיבות חב"ד. ובתווך מאות רבות מכל גווני הקשת הישיבתית. כאשר גם קבוצה בריסקאית צדה את עינינו.

תלמידי ישיבות ואברכים מכל החוגים והעדות ביהדות הנאמנה שהגיעו מכל רחבי ירושלים נדחסו לבית המדרש הגדול דחסידי רחמסטריוקא בירושלים בבית המדרש, באגפים הסמוכים, בעזרת נשים. ואפילו על מדרגות ארון הקודש נצפו כמה בחורים יושבים וכותבים במוצאי שבת קודש העבר. לסכם את ידיעותיהם ולהיבחן על עשרות סימנים בהלכות הנחוצות בשו"ע הרב ובמשנה ברורה, אותן למדו במהלך השנה.

במהלך המבחן הגיעו לבקר המשפיע החסידי הגאון רבי חיים שלום דייטש שליט"א, וכן הנגידים הרב צבי ריזמן והרב חיים יעקב ליבוביץ והביעו את גודל התפעלותם מההיקף וההרכב האנושי הנדיר.

ועתה אחרי המבחן נערכים בשערי הוראה בנשיאותם והכוונתם של הגר"נ נוסבוים והגר"ח שמרלר שליט"א, למעמד השנתי שכבר הפך למסורת: חלוקת מאות סטים של ספרי קודש בסכום של למעלה ממאה אלף ₪!

כל זאת בשילוב סעודת הילולא ליומא דהילולא של הרה"ק בעל התניא והשולחן ערוך שלו היה בפיות הלומדים והוא בבחינת שפתותיו דובבות.

המעמד יתקיים אי"ה בראשות מרנן ורבנן אשר כבר הבטיחו את השתתפותם. במוצאי שבת קודש כ"ד טבת באולמי גוטניק המפוארים בשני האולמות.

צי מיוחד של אוטובוסים יעמוד לרשות הנבחנים.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.