מערכת COL | יום ט' טבת ה׳תש״ע 26.12.2009

קראון הייטס: מתקדמים הדיונים בדרך לשלום

כשלושה חודשים לאחר ששניים מרבני שכונת קראון הייטס: הרב אברהם אזדאבא והרב יעקב שווי הסכימו לברר סוגיות מחלוקתיות ביניהם התאספו ביום חמישי כל הצדדים לפגישה בקראון הייטס לקראת הוצאת פסק דין ● "האווירה היתה סוערת לפעמים, אבל ההרגשה הכללית היתה טובה. אנחנו צריכים להמשיך עם הדיונים הלאה", אמר גורם המעורה בענין ל-COL כל הפרטים קראון הייטס: רבני השכונה חתמו על זבל"א
קראון הייטס: מתקדמים הדיונים בדרך לשלום
חמשת הרבנים: מימין - הרב קופרמן, הרב הבלין, הרב רוזנברג, הרב הכט והרב יורקוביץ
כשלושה חודשים לאחר ששניים מרבני שכונת קראון הייטס: הרב אברהם אזדאבא והרב יעקב שווי הסכימו לברר סוגיות מחלוקתיות ביניהם התאספו ביום חמישי כל הצדדים לפגישה בקראון הייטס.

"האווירה היתה סוערת לפעמים, אבל ההרגשה הכללית היתה טובה. אנחנו צריכים להמשיך עם הדיונים הלאה", אמר גורם המעורה בענין ל-COL.

במשך תשעה ימים, חברי ועד הקהל בעבר ובהווה ובעלי עניין אחרים בפני רבנים שמונו לישב את הסכסוכים: הרב שווי בחר לזבל"א את הרב יוסף הכט והרב ברוך בועז יורקוביץ, ואילו הרב אזדאבא בחר ברב משה הבלין והרב בנימין קןפרמן. כרב שלישי מכל צד עומד הדיין הרב אברהם ברוך רוזנברג ממונסי שהיה מעורב בדיני תורה בשנים האחרונות. מאחורי היוזמה עומד הרב מנחם מענדל גלוכובסקי רב קהילת חב"ד ברחובות.

דעתם של רבים שהשתתפו בדיונים היא שניתן להגיע לבנות מוסכמות על כל הצדדים, ויש לקוות כי פסק הדין יאפשר לנהל בשלום ואחווה את שכונת קראון הייטס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.