מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תש״ע 24.12.2009

מושל מחוז אירקוטסק אירח את השליח בלשכתו ● וידאו

מושל מחוז אירקוטסק שברוסיה דימיטרי מזנצב קיבל בלשכתו את הרב הראשי לאירקוטסק והמחוז, השליח אהרון ווגנר ● במהלך הפגישה הוענקה למושל חנוכיה והדבר עורר פרסומי ניסא גדול ביותר לכבוד החג לאחר שהפגישה שודרה בכל רשתות הטלויזיה במחוז לתמונות ולוידאו  ● בפנים: הטלוויזיה ברוסיה מדווחת על הפגישה >>> 
מושל מחוז אירקוטסק אירח את השליח בלשכתו ● וידאו

ימים אחדים לפני חנוכה התקיימה פגישה בין מושל המחוז דימיטרי מזנצב והרב הראשי לאירקוטסק והמחוז, השליח אהרון ווגנר. במהלך הפגישה הוענקה למושל חנוכיה והדבר עורר פרסומי ניסא גדול ביותר לכבוד החג לאחר שהפגישה שודרה בכל רשתות הטלויזיה במחוז.

יהודי המחוז שמו לב והתרגשו במיוחד לפרט קטן אבל מראה על יחס גדול למסורת היהודית, במהלך הפגישה הוגש תה, להפתעתו של השליח  הוגש לו התה בכוס חד פעמית.

הודות לפרסום זה יהודי הקהילה קנו מאות חנוכיות ונרות לפני החג וכן השתתפו בפעילות הגדולה שהיתה במהלך החג. הפעילות כללה קונצרט גדול בהופעתו של הזמר ארקדי אוציטל שהגיע במיוחד מאוסטרליה. במהלך הארוע נמסרו בירכותיהם של מושל המחוז שהתנצל שלא השתתף באופן אישי וכן של ראש העיר, וכן השתתף בארוע קונסול פולין ואישים מכובדים נוספים. הארוע עבר בחסותו של יושב ראש הקהילה ר אהרון מלצר. מידי ערב נערכה הדלקה של החנוכה המרכזית שכללה התוועדות חסידית , מסיבת חנוכה לנשים וכן לילדים וזקנים.

בנר רביעי נערך ארוע מיוחד במינו לצעירי הקהילה, תלמידי התוכנית סטארס, נשכר אולם באולינג למשך שעתיים כשבאוויר מורגש אוירת החג על ידי מוזיקה חסידית והדלקת חנוכיה. ארוע זה הותיר רושם עז על הצעירים ולימד אותם שאפשר לחגוג באוירה יהודית בכל מקום.

מרגש במיוחד כאשר למחרת חנוכה יושב ראש הקהילה ר' אהרון מלצר קיבל את תואר איש השנה בקרמלין ממוסקבה.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.