מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תש״ע 24.12.2009

אור החנוכה יוצא מ"מאור" פטרבורג

את חג החנוכה, יהודי אזור ויבורסקי בפטרבורג, הרגישו השנה כבר כשבוע לפני תחילת החג. כשקבוצות של צעירים מכיתות הגבוהות של בית ספר "מנחם – אור אבנר", יוצאים מדי ערב למסלול ביקורי בית בבתים יהודים, במטרה להביא מ"מאור" את האור לכל בית יהודי. תלמידי בית הספר חילקו ערכות של חנוכיות נרות ופרוספקטים אודות החג, עד הנר הראשון של החג הספיקו לבקר בלמעלה מ500 בתי אב לגלריית תמונות 
אור החנוכה יוצא מ
את חג החנוכה, יהודי אזור ויבורסקי בפטרבורג, הרגישו השנה כבר כשבוע לפני תחילת החג. כשקבוצות של צעירים מכיתות הגבוהות של בית ספר "מנחם – אור אבנר", יוצאים מדי ערב למסלול ביקורי בית בבתים יהודים, במטרה להביא מ"מאור" את האור לכל בית יהודי. תלמידי בית הספר חילקו ערכות של חנוכיות נרות ופרוספקטים אודות החג, עד הנר הראשון של החג הספיקו לבקר בלמעלה מ500 בתי אב.

במסיבת חנוכה שנערכה לחברי הקהילה, במרכז "מאור" ברוב פאר והדר סביב שולחנות ערוכים , השתתפו כמה מאות אנשים. דברי ברכה נשא קונסול ישראל בפטרבורג מר בולסלב יטבצקי שכובד גם בהדלקת החנוכה יחד עם השליח הרב בן ציון ליפסקר מנהל המרכז, שהסביר את תוכנם וענינם של נרות החנוכה. לאחר מכן הוזמן הרב מנחם מענדל פווזנער השליח הראשי ורבה של פטרבורג שנשא דברים אודות מהות החג ומשמעותו בימינו. במהלך הערב נהנה הקהל ממספר קטעי אמנות של אמנים ידועי שם, וקטעי מוזיקה וכן קטעי ווידיאו ליוו את הערב כולו. במהלך ימי החג הודלקו מספר חנוכיות גדולות במרכזי עסקים ומסעדות שבבעלות יהודית, ונעשה ברחבי העיר והאזור פרסום והפצת יהדות בהיקפים רחבים.

פעילות מרכז "מאור" התקיימה במקביל לפעילות עצומה והדלקות מרכזיות שהתקיימה בכל יום מימי החג בכל רחבי העיר ע"י בית חב"ד בפטרבורג. בתמיכתו של הידיד היקר מר מיכאל מירלשוילי שי ובני ביתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.