מערכת COL | יום ו' טבת ה׳תש״ע 23.12.2009

הצעירים כבשו את מנהטן עם 15 לימוזינות ● תמונות

בנר רביעי של חג החנוכה 220 מקורבים צעירים מבתי חב"ד שונים ברחבי ניו יורק, קונטיקט וניו ג'רזי, חברו יחד לשיירת אור מיוחדת של חמש-עשרה לימוזינות 'האמר', שהאירו את השדרות המרכזיות של האי מנהטן לדיווח ולתמונות 
הצעירים כבשו את מנהטן עם 15 לימוזינות ● תמונות
בנר רביעי של חג החנוכה 220 מקורבים צעירים מבתי חב"ד שונים ברחבי ניו יורק, קונטיקט וניו ג'רזי, חברו יחד לשיירת אור מיוחדת של חמש-עשרה לימוזינות 'האמר', שהאירו את השדרות המרכזיות של האי מנהטן.

אל האירוע שאורגן ע"י הארגון ‘Cteen’- 'רשת חב"ד לצעירים', פרוייקט של 'המרכז לענייני חינוך', חברו חמשה עשר ממנהלי הסניפים, לצד מנהלי הארגון, שנפגשו יחד עם הצעירים בחזית פארק באטרי, שם לאחר תמונה קבוצתית ודמי חנוכה משוקולד, עלו הנוכחים על הלימוזינות כשהם יוצאים להאיר את האי, בדרך לבית חב"ד מידטאון מנהטן.

המחזה הנדיר של 15 לימוזינות מפוארות בזו אחר זו, גרם לרבים מהעוברים ושבים להביט בהם, במיוחד בשל הצעקות וההכרזות שנשמעו מהם, כגון: "חנוכה שמח" ו-"תדליקו את החנוכיה שלכם" ועוד.

עם הגעתם לבית חב"ד מידטאון בשדרה החמישית, נהנו המשתתפים מארוחה דשנה שכללה מאכלים שונים הקשורים לחג החנוכה, תוך שהם לומדים להכיר אחד את השני בעזרתם של הצוות, והרב מיכאל גולדין שדאג להנעים לכולם את האווירה.

דקות ספורות לאחר מכן המקום הפך לרחבת ריקודים סוערת כאשר בנים ובנות לחוד רוקדים לקול צלילי מוזיקה של חג החנוכה.

עם אווירה נעימה וחמימה החל האירוע בתחרות סביבונים אותה הנחה הרב מאיר גאסיאנסקי. ההנאה הרצופה הייתה לחוויה של ממש כשהזוכה הרוויח סכום של 200 דולר.

במהלך האירוע שמעו הם על מהות החג, כאשר מספר מהמשתתפים, בניהם מנהלי הסניפים נשאו דברים בשבח הארגון ופעילותיו, וכמובן על האירוע שהיה לחוויה של ממש עבור כולם.

ארגון ‘Cteen’ רוצה מעל במה מכובדת זו להודות מעומק לב, לרב מיכאל גולדין, על ההשקעה והעבודה הרבה להצלחת האירוע. וכמו כן לרבנים: מאיר גאסיאנסקי, לוי וולוסוב, אברמ'ל בליסובקי, דוב דרייזין, שמולי גאנץ, לוי גרוסבאום, מיכאל גורקוב, מאיר קוניקוב, מנדי לואיס, יצחק מולי, מנדי קורר, יעקב קומיצר, דוד אוקינוב, שמעיה קרינסקי והגב' שרה העכט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.