מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תש״ע 21.12.2009

אשדוד, רובע י"א: חנוכה ללא הפסקה ● דיווח ותמונות

בסימן 'ופרצת': בית חב"ד רובע י"א באשדוד בניהולו של רב השכונה הרב מרדכי מנשה לאופר ורעייתו קיים במהלך ימי החנוכה סדרת אירועים מרשימים ומגוונים בהשתתפות תושבי השכונה מכל השכבות והגילאים לסיפור המלא ולתמונות 
אשדוד, רובע י
בסימן 'ופרצת': בית חב"ד רובע י"א באשדוד בניהולו של רב השכונה הרב מרדכי מנשה לאופר ורעייתו קיים במהלך ימי החנוכה סדרת אירועים מרשימים ומגוונים בהשתתפות תושבי השכונה מכל השכבות והגילאים.

אירוע חנוכה, אם תרצו, נפתחו דווקא בהתוועדויות י"ט בכסלו. הגברים היסבו סביב שולחנות ערוכים בבית הכנסת "ברכת עמליה" כשהמתוועד המרכזי הוא הרב שמעון זוננפלד מנחלת-הר-חב"ד. ואילו עם הנשים, שהתאספו בבית משפחת לאופר, התוועדה הגב' הלפרין מכפר חב"ד.

יום ראשון כ"ו כסלו, נר שני של חנוכה, ערב נשים. קרוב למאתיים נשים השתתפו באירוע. הנוכחות צפו בהופעה מרתקת של השחקנית סופיה בן-שושן והאזינו לדברי ברכה מפי הרב שניאור זלמן גודמן שליח הרבי לאשדוד ומנהל המוסדות.

למחרת, יום שני, מסיבת חנוכה לילדים. למעלה מארבע-מאות הורים וילדים נטלו חלק במסיבה. הילדים השתתפו בהדלקת נר רביעי של חנוכה, אמרו את שנים-עשר הפסוקים ונהנו מהצגה מיוחדת לחנוכה מבית 'נקודה טובה'.

ביום רביעי הגיע תורם של הגברים, בהתוועדות מיוחדת בבית הכנסת "ברכת עמליה". אורח הערב היה הרב יצחק מאיר הלפרין מנחלת-הר-חב"ד שריתק את הקהל בדברים נשגבים על מהותו של חג. בהתוועדות גם נשא דברים הרב צבי וקסשטוק מאנ"ש באשדוד.

אירוע מסכם, שאיחד את המשפחה כולה, היה טקס הדלקת נרות המרכזית. ההדלקה התקיימה ביום חמישי במרכז המסחרי של רובע י"א בהשתתפות עשרות משפחות. רב השכונה ומנהל בית חב"ד הרב מרדכי מנשה לאופר כובד להדליק את החנוכייה ונשא דברי ברכה קצרים.

בימים שקדמו לחנוכה יצא בית חב"ד בקמפיין פרסומי נרחב בעיתונות המקומית ובלוחות המודעות ברחבי העיר. הקמפיין הייחודי, תחת הכותרת "לוח חנוכה תש"ע", הכיל בתוכו את כל פרטי האירועים וגרר תגובות נלהבות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.