מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תש״ע 21.12.2009

נס בצפון: התנגשו בפרה ויצאו בפציעות קלות

ארבעה בני משפחה חב"דית המתגוררים בצפון, נפצעו קל וחייהם ניצלו בנס לאחר התנגשות עם פרה. תאונת הדרכים שהתרחשה במוצאי שבת בצומת חנניה שבצפון, אירעה בכביש חשוך שעה שבני המשפחה חזרו מביקור אצל בתם המתגוררת בסמוך למירון, כך מדווח אתר "לדעת" ● זמן קצר קודם לכן הודיע רפתן על בריחת פרה מתחומו ויידע את המשטרה על כך שהיא משוטטת בכביש הראשי  לסיפור המלא
נס בצפון: התנגשו בפרה ויצאו בפציעות קלות
צילום: אילוסטרציה
ארבעה בני משפחה חב"דית המתגוררים בצפון, נפצעו קל וחייהם ניצלו בנס לאחר התנגשות עם פרה. תאונת הדרכים שהתרחשה במוצאי שבת בצומת חנניה שבצפון, אירעה בכביש חשוך שעה שבני המשפחה חזרו מביקור אצל בתם המתגוררת בסמוך למירון, כך מדווח אתר "לדעת".

"נסענו חזרה לבית, כשלפתע מולנו אנו רואים פרה ומשם המרחק לבלימה היה קצר מאוד". בני המשפחה שהיו ברכב ניסו לצאת וכעבור זמן קצר הצליחו לחלץ עצמם מהמקום כשחלק מהרכב החל לבעור. כוחות ההצלה שהגיעו למקום פינו את הפצועים לבית החולים הממשלתי בנהריה, שם התברר כי מדובר בפציעות קלות בלבד.

לאחד מבני המשפחה נודע, כי זמן קצר קודם לכן הודיע רפתן על בריחת פרה מתחומו ויידע את המשטרה על כך שהיא משוטטת בכביש הראשי. "הדבר הזה נגמר בנס והיה יכול להסתיים בצורה קשה בהרבה", אומר יוסי, שישב ברכב. "לצידנו הייתה תעלה שאיני רוצה לעלות על דעתי מה היה קורה אילו היינו מתהפכים אליה כתוצאה מההתנגשות. מספיק לראות כעת את הרכב ולהבין את גודל הנס שאירע לנו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.