מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תש״ע 21.12.2009

מאות במסיבת חנוכה לקהילה הישראלית בבודפשט

מאות השתתפו במסיבת חנוכה ענקית של הקהילה הישראלית 'קרן-אור חב"ד' בבודפשט, הונגריה, באולם האירועים המפואר במלון 'אינטר קונטיננטל' ● השליח הרב ברוך אוברלנדר נשא דברים על מהותו של החג, והשליח הרב שמואל רסקין כובד בהדלקת נרות חנוכה ● שימי ודניאל תבורי ולהקתם מישראל, שיחד שרו שירי חנוכה ומסורת נבחרים  לסיפור המלא ולתמונות 
מאות במסיבת חנוכה לקהילה הישראלית בבודפשט
מאות השתתפו במסיבת חנוכה ענקית של הקהילה הישראלית 'קרן-אור חב"ד' בבודפשט, הונגריה, באולם האירועים המפואר במלון 'אינטר קונטיננטל'.

את הערב פתח המנחה הת' שלום פייגין שהזמין את הרב ברוך אוברלנדר שליח הרבי והרב הראשי של קהילת חב"ד בהונגריה, במילות הסבר על מהותו של החג ומשמעותו הרלוונטית לימינו, בדברי ברכה. בהדלקת החנוכיה כובד הרב שמואל רסקין שליח חב"ד ורב הקהילה הישראלית בהונגריה.

למופע האומנותי של הערב הוזמנו הזמרים שימי ובנו דניאל תבורי ולהקתם מישראל, שיחד שרו שירי חנוכה ומסורת נבחרים, כשבשלב מסוים פרץ הקהל בריקודים סוערים אל תוך הלילה כשהוא שמח את שמחתו של חג. 

בהזדמנות זו מודה הרב רסקין לכל התמימים השלוחים: הת' מנדי אוירכמן, הת' שמעון גרינוולד, הת' שמעיה מקיאס, הת' זושא ניימרק, הת' צביקי פליישמן, הת' שולם פייגין, הת' דוד קליין, הת' גרשון ריבקין , הת' מנדי רוטשטיין והת' יוני שפיצר על עזרתם בפעילותם החשובה בערים בודפשט, דברצן וסגד. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.