מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תש״ע 20.12.2009

הפנינג ענק בהר חומה בחג החנוכה ● תמונות

מאות ילדים השתתפו בהפנינג ענק בבית חב"ד הר חומה שנהנו מהצגה מדהימה מלווה בתפאורה ייחודית תוצרת בנות בית חנה על הסיפור: "נרות שהצילו" ●  מצוידים בכרטיסית ניקוב עם תפריט של 20 דוכנים, וברקע התנגנות של שירי חנוכה עברו הילדים ונהנו בדוכנים הרבים בואו לראות 
הפנינג ענק בהר חומה בחג החנוכה ● תמונות
מאות ילדים השתתפו בהפנינג ענק בבית חב"ד הר חומה בראשות מנהל בית חב"ד הרב מנחם ברנד. את ההפניניג ארגנו זוג השליחים בשכונה ר' מנחם אשר ותהילה טורקוב.

הפנינג עשיר בדוכני יצירה, הפעלה, תיפוף ומיומנה, הכנת שמן זית, תחרויות ועוד אודות להשקעתם האדירה של ר' מנחם טורקוב וצוות מדריכות בית חנה בניהולם של הבנות: חיה קירשנבוים וחני אליטוב. התכנית התקיימה במתנ"ס הר חומה ונפתחה בכינוס עוצמתי, שם ישבו 350 הילדים, ויחד עם המדריכות שרו את 12 הפסוקים וקבלו מסר חשוב מהשליחה תהילה אודות חג החנוכה שבו אנו מוסיפים כל יום נר נוסף, 'כך גם אנו הילדים', פניה אישית וחביבה לכל ילד וילדה. כל ילד הוא נר להאיר את הסביבה באור של מצוות: כיבוד הורים, וויתור לחבר, נתינת צדקה ועוד.

הכינוס הסתיים בהצגה מדהימה מלווה בתפאורה ייחודית תוצרת בנות בית חנה על הסיפור: " נרות שהצילו". כאשר המסר היה ברור לכולם וברגש ושמחה ובריצה קלה יצאו הילדים לעבר מגוון הדוכנים.

מצוידים בכרטיסית ניקוב עם תפריט של 20 דוכנים, וברקע התנגנות של שירי חנוכה עברו הילדים ונהנו בדוכנים: הכנת שמן זית, תיפוף ומיומנה בה כל ילד קיבל דרבוקה ותוך דק' ספורות למד סדנא מקוצרת בתיפוף ולקול השירים המלהיבים דרבקו הילדים ויצאו מלאי שמחה אודות לניצוחה של רבקה קדוש, מבוכים חשמליים, דוכני יצירה מושקעים: הילדים קבלו ערכות שהכין הר' טורקוב ובנו חנוכיות וסביבונים מעץ, עיטרו כד ונר,הכנת בובת סביבון,הכנת שמן זית, על פני הילדים ניתן היה לראות את הווי חנוכה, פני הילדים מקושטים בציורי חנוכה יצאו לבתיהם לאחר 3 שעות איכות של פעילות הנאה ושמחה בליבם.

הורים רבים שליוו את ילדיהם הודו בחום על ההשקעה העוצמתית שנראתה בשטח.התודה והברכה לכל המדריכות היקרות שהגיעו וקידשו שם חב"ד בשכונה ולרכזות: חיה קירשנבוים וחני אליטוב. לאיש יקר ונמרץ שסייע רבות אביחי זהבי ולעוד נפשות שפעלו לדבר הצלחת ההפנינג.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.