מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תש״ע 20.12.2009

מאות ביום עיון בנושא חינוך של מכללת "אור חיה"

מכללת אור חיה קיימה יום עיון בנושא חינוך באווירה של התעלות והקשבה שראויים להערכה בו ישבו נשים מ- 9:00 בבוקר עד 3:30 אחה"צ ללא צלילי פלאפונים ● אווירה נעימה של רצינות והעמקה וחוויה של שבת אחים גם יחד, נשים ובנות מכל גווני הקשת החברתית והדתית מירושלים ומחוצה לה לסיפור המלא  
מאות ביום עיון בנושא חינוך של מכללת
מכללת אור חיה קיימה יום עיון בנושא חינוך באווירה של התעלות והקשבה שראויים להערכה בו ישבו נשים מ- 9:00 בבוקר עד 3:30 אחה"צ ללא צלילי פלאפונים. אווירה נעימה של רצינות והעמקה וחוויה של שבת אחים גם יחד, נשים ובנות מכל גווני הקשת החברתית והדתית מירושלים ומחוצה לה.

את התוכנית פתח הרב י.אפל שדיבר בנושא: "ורבים ביד מעטים" הוא הרחיב בדבריו בעניין הבלי גבול בתוך הגבול וקישר את דבריו בעניין החינוך איך להכניס בגבולות.
הוא ביאר שכאשר מכניסים את הבלי גבול – המסירות נפש – בתוך הגבול אז אפשר שמעטים ינצחו את רבים וכן החלשים את החזקים, וכך בחינוך כאשר באים בעצמה של מסירות נפש אז אפשר להצליח בחינוך.

לאחר מכן יצאו הנשים לאולם הסמוך לארוחת בוקר עשירה ומגוונת. בהמשך הרב שמואל בראון דיבר בעניין החינוך: "עד שתהא שלהבת עולה מאליה"- בדבריו העמוקים שריתקו את המשתתפות מה כוחו של נר חנוכה וכך בחינוך שיש להשקיע במחונך עד שזו תהא מהותו.

- הרב יעקב פלדמן –יועץ חינוכי- דיבר בנושא: תקשורת יעילה עם בני הנעורים. הוא הציג את עולמם של בני הנעורים, ונתן עצות מעשיות כיצד להגיע איתם לתקשורת טובה , לשיתוף פעולה ולהכוונתם משלב ההתבגרות לשלב של חיים של בגרות ואחריות.

ואחרונה חביבה ד"ר דינה אייזין –רופאת משפחה- בוגרת ביה"ס לרפואה באוניברסיטת תל אביב, שריתקה בחוש הומור שלה את המשתתפות שעה ארוכה בהרצאה מרתקת ומקצועית בנושא: "הדרך לנפש בריאה בגוף בריא" או בלשונה "פינפסות-קידום בריאות אופטימית שמטרתה לתת כלים לבריאות שיש בה שמחת חיים"

בכינוס השתתפו למעלה מ-150 נשים! התגובות הנלהבות של הנשים אמרו הכל. "תחושת התפעלות ואחדות שאין דומה לה", "ההרצאות היו כ"כ עמוקות", האווירה כולה קדושה", "הארגון היה מושלם". ולבסוף כל משתתפת קיבלה שי ייחודי....ארגונית מהודרת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.