מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תש״ע 20.12.2009

חב"ד האירה את סלבדור באור החנוכה ● גלריה

תושבי ומטיילי העיר סלבדור, שבמערב ברזיל, חוו חג חנוכה מאיר במיוחד, כל ערב מימות החג הודלקו שלושה מנורות מרכזיות שהוקמו ערב החג , וביום שלישי התקיימה ההדלקה הגדולה בחנוכיית ענק במקום מרכזי בעיר, ובהשתתפות מאות מבני הקהילה והתיירים הפוקדים את העיר לגלריית תמונות  
חב
תושבי ומטיילי העיר סלבדור, שבמערב ברזיל, חוו חג חנוכה מאיר במיוחד, כל ערב מימות החג הודלקו שלושה מנורות מרכזיות שהוקמו ערב החג , וביום שלישי התקיימה ההדלקה הגדולה בחנוכיית ענק במקום מרכזי בעיר, ובהשתתפות מאות מבני הקהילה והתיירים הפוקדים את העיר.

לקראת ערב במשך כל ימות החנוכה, ועד שעות הלילה המאוחרות, פקדו את בית חב"ד עשרות יהודים, ומטיילים ישראלים, המתקבלים במאור פנים ומתכבדים בהדלקת נרות כהלכה, ובסופגנייה מתוקה ולביבה חמה.

בית חב"ד בראשות הרב ישראל בוקעט תוגבר ע"י שני התמימים אליעזר לייאנס ומשה נפרסטק שהגיעו לתגבר את הפעילות לרגל החג, שני התמימים הגיעו לכל מקום עם רכב של הבית חב"ד מצוייד בחנוכה מוארת וסופגניות והאירו את כל מרכזי התיירות של סלבדור.

בבוקרו של יום רביעי, הפליגו התמימים המתגברים את פעילות בית חב"ד אל האי הקטן מורו-דה-ספאולו, השוכן במרחק של שעתיים שיוט מהעיר סלבדור, ומושך אליו מאות ישראלים ותיירים, והביאו גם לשםאת אור החנוכה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.