מערכת COL | יום ל' כסלו ה׳תש״ע 17.12.2009

אור החנוכה לחיילי התותחנים המוצבים ברמת הגולן ● גלריה

בחורים מישיבת צעירי השלוחים יחד עם קבוצה של אנ"ש מצפת יצאו ביום שני בערב, נר רביעי לרמת הגולן להביא את אור החנוכה לחיילי התותחנים המוצבים ברמת הגולן ● למרות הערפל הכבד והקור העז ששרר בגולן הגיעה שיירת החנוכיות עם הבחורים לגדוד "נמר" אי שם בצפון רמת הגולן שם התקבלו בשמחה ע"י פיקוד הגדוד וחייליו  לתמונות
אור החנוכה לחיילי התותחנים המוצבים ברמת הגולן ● גלריה
ביוזמת ובארגון הרב חיים קפלן השליח הראשי לצפת ויו"ר אגודת קרית חב"ד בצפת. יצאו בחורים מישיבת צעירי השלוחים יחד עם קבוצה של אנ"ש מצפת ביום שני בערב, נר רביעי לרמת הגולן להביא את אור החנוכה לחיילי התותחנים המוצבים ברמת הגולן.

למרות הערפל הכבד והקור העז ששרר בגולן הגיעה שיירת החנוכיות עם הבחורים לגדוד "נמר" אי שם בצפון רמת הגולן שם התקבלו בשמחה ע"י פיקוד הגדוד וחייליו. החיילים התכנסו בחדר האוכל ושרו שירי חנוכה כדי לחמם את האווירה ואת מזג האוויר.

רס"ן ת' סגן מפקד הגדוד שהתכבד בהדלקת החנוכייה, בירך את החיילים ואת האורחים מחב"ד תוך שהוא מציין בגאווה, שצעירי השלוחים מרחבי העולם פועלים גם כאן, בשליחותו של הרבי מליובאביטש ומגיעים גם בזמן לימודיהם בארץ, לחיילים המוצבים אי שם.

לאחר מכן נשא דברים הרב בן-ציון פרידמן מרמ"י הישיבה בעניין משמעות החג. הבחורים נשארו במקום עוד זמן רב לחלק סופגניות ודמי חנוכה ולשוחח עם החיילים מענייני דיומא, והבטיחו הבחורים לחזור בל"נ גם בפורים אל חיילי הגדוד שוחררו לדרכם חזרה לצפת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.