מערכת COL | יום כ"ח כסלו ה׳תש״ע 15.12.2009

נפגעי הטרור בירושלים הכריזו "האור ינצח"

עשרות משפחות נפגעי טרור מירושלים התכנסו למסיבת חנוכה עם צעירי חב"ד בסימן "האור ינצח". אלמנות ויתומים לצד הורים שכולים ופצועים מפיגועי טרור ומלחמה בישראל, החיים את הכאב והאובדן של יקיריהם זכו אמש לכמה שעות של שמחה באוירה חגיגית ומרוממת במסיבת שאורגנה עבורם על ידי מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור  לתמונות 
נפגעי הטרור בירושלים הכריזו
עשרות משפחות נפגעי טרור מירושלים התכנסו למסיבת חנוכה עם צעירי חב"ד בסימן "האור ינצח". אלמנות ויתומים לצד הורים שכולים ופצועים מפיגועי טרור ומלחמה בישראל, החיים את הכאב והאובדן של יקיריהם זכו אמש לכמה שעות של שמחה באוירה חגיגית ומרוממת במסיבת שאורגנה עבורם על ידי מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור.

בנות סמינר שושנת ירושלים המתנדבות בפרוייקט צעירי חב"ד קידמו את פני המשפחות עם שי של חנוכיה ונרות להדלקה בביתם, וסביבונים לילדים. סביב שולחנות ערוכים עם סופגניות ומטעמי החג, פתח את הערב הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד בדברים על מה שהנרות מספרים, והמסר שאנו נושאים בגאון בכך שאנו ממשיכים להביא אור לעצמנו לליבותינו ולעולם כולו, דוקא המשפחות שחוו את כוחות החושך מביאים את המסר של חנוכה "האור ינצח".

בהמשך צפו בוידאו מרתק על הדלקת חנוכיות ברחבי העולם, ובחנוכיות מקוריות. במרכז הערב עמד טקס הדלקת הנרות שכל כל הקהל עומד על רגליו הוזמן מר מנשה מזרחי להדלקת הנרות, בנו אלון הי"ד היה המאבטח בקפה הלל בירושלים שהגן בגופו על עשרות יהודים כשקפץ על המחבל ונאבק עימו בכניסה לבית הקפה והמחבל פוצץ עצמו עליו ורצח את המאבטח יחד עם נרצחים שעמדו בפתח הבית קפה. יחד עימו התכבדו בהדלקה מר עומר קיט שבנו החייל אופיר הי"ד נהרג בדוגית שבגוש קטיף, וכן הילדים לבית משפחת כהן שעברו תהליך שיקום ממושך לאחר שנפצעו קשה בפיגוע האוטובוס קו 2 בחזרתו מהכותל.

לאחר ההדלקה פצחו כל המשתתפים בשירי חנוכה מסורתיים וריקודים חסידיים.
בחלקו השני של הערב הופיע אמן הכלייזמרים "אהרן המנגן" שניגן שירי חנוכה על כלים מקוריים כמו בלון ומסור בקבוקי שתיה ועל כל מה שזז, והעלה חיוך על פני המשתתפים. בסיום האירוע הודו המשפחות לצעירי חב"ד על היוזמה ועל ההזדהות שנותנת להם כוחות להמשיך ולהתמודד עם האתגרים הניצבים לפניהם.  
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.