מערכת COL | יום כ"ט כסלו ה׳תש״ע 16.12.2009

נפגעי הטרור חגגו חנוכה עם חב"ד בערד

נר שלישי של חג החנוכה הודלק השנה ע"י בית חב"ד ברוב פאר ברחבת קניון ערד במעמד משפחות נפגעי הטרור בערד בסימן: האור ינצח ● קרוב לשעה שש בערב התכנסו ברחבת הקניון מאות תושבים שבאו לשמוח ולרקוד, לחזק ולחבק את המשפחות, המנחה, הרב אברהם זלמנוב - מנהל בית חב"ד, עולה לבימה ומרתק את המשתתפים בסיפור על החג ומשמעותו עבורינו, ויוצא בקריאה לכל אחד מהמשתתפים להוסיף, עוד בחג החנוכה הקרוב בעשיית מעשה טוב, נר קטן, שיאיר את העולם כולו  לסיפור המלא ולתמונות
נפגעי הטרור חגגו חנוכה עם חב

נר שלישי של חג החנוכה הודלק השנה ע"י בית חב"ד ברוב פאר ברחבת קניון ערד במעמד משפחות נפגעי הטרור בערד בסימן: האור ינצח.

קרוב לשעה שש בערב התכנסו ברחבת הקניון מאות תושבים שבאו לשמוח ולרקוד, לחזק ולחבק את המשפחות, המנחה, הרב אברהם זלמנוב - מנהל בית חב"ד, עולה לבימה ומרתק את המשתתפים בסיפור על החג ומשמעותו עבורינו, ויוצא בקריאה לכל אחד מהמשתתפים להוסיף, עוד בחג החנוכה הקרוב בעשיית מעשה טוב, נר קטן, שיאיר את העולם כולו.
 
לרגע האוירה נעשית מעט רצינית, המנחה מזכיר, שם אחר שם, את שמות כל קרבנות הטרור הי"ד מערד, ברגע זה עולה לבימה יוסי זיו (שאימו נרצחה בפיגוע) מברך את ברכות הנרות, הילדים שואגים: אמן!!! ושלושת הנרות מודלקות ברטט ע"י יוסי, עיניו דומעות, פניו מאירות, והוא לוחש, ספק לעצמו ספק לקהל: כל הכבוד לחב"ד, חג שמח!

הילדים שרים 'הנרות הללו' 'מעוז צור' ומיד מתחילה תחרות בין קבוצת המכביות לבין חשמונאי ערד, השאלות והאתגרים בתחרות קשים, אולם ילדי ערד מגלים בקיאות רבה בניסי החג, במצוותיו, במנהגיו ובכל הפרטים ההיסטוריים של נס הניצחון  ופך השמן, והמתנות ופרסים שמוענקים להם ע"י הרב זלמנוב רק ממריצים אותם ומעלים את רף המתח.

הרב יעקב מנדלזון מתמקד בנאומו המרתק כמעט רק בילדים 'אתם העתיד של עם ישראל, עם הנצח' הוא מכריז ומעודד אותם להוסיף במעשים טובים.

שלב הסדנאות מגיע והילדים שועטים בשמחה לקשט את הסופגניה, ליצור נר יפייפה, מדבקות ודפי קסם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.